JAA=) eller?

m0mmY

Andre møte med forumet
Nå har jeg vært på UL og gleda meg til å få vite kjønnet.. Er jo så nyskjerrig av meg at jeg holder på å sprekke[:)]
Men nei da.. tror du ikke den lille gærningen i magen min er sjenert a?? Stakar liten=) MEN jordmoren trodde det sansynligvis var jente.. (ikke 100% sikker)
men da krysser vi fingrene for det!! (har gutt fra før)

Så kan alle sammen krysse fingrene for at det er jente??[:D]  TUSEN takk..

Krysser fingrene for deg. Vet akkuratt hvordan det er. Vår ville ikke vise seg heller....

Vet hvordan det er å ha en sjenert en i magen...
Har vært på 2 ul tidligere og på den første lå h*n me beina i kryss og den andre lå h*n med hendene foran og skjulte seg!!!!
Skal på ny ul om 2 uker, håper at vi får vite kjønnet da!!!!

Kan krysse fingrene for deg, jeg! [:D] Men er det ikke litt moro med den ekstra spenningen, da? Det synes jeg! [:D]

Det er moro med litt spenning, men jeg har så lyst til å begynne å planlegge hva jeg skal kjøpe av utstyr og klær og sånt og da er det jo veldig greit å vite kjønnet!!
Men jeg har på følelsen at vi ikke får vite kjønnet neste gang heller.... Tror jeg har en liten luring i magen skjønner du [:)][:D] hehe

hehe.. tusen takk for alle fingre som er krysset=) Har lyst til å ta en UL til for å se.. men da må jeg vel ta det privat? noen som veit prisen?

Mener det ligger rundt 800 - 1000,-. Tror nok du må ta det privat hvis det ikke er noen medisinsk grunn til at du trenger en til. Lykke til [:)]

Back
Topp