JAA :D

Heidi:)

Glad i forumet
Da testet jeg positivt!!!! :) hihi..er så hoppende glad! Etter å ha prøvd siden august, med sykt ustabil syklus så var det endelig vår tuur..hadde første dag i siste mens 4mai, men helt umulig å regne ut eksakt termindato når jeg har hatt så ustabil syklus :/ tar jeg utgangspunkt i 28dager er det 10februar ihvertfall..  :D

Hvordan går det med dere?? Mange symptomer? <3
 
Gratulerer så mye :)
Har egentlig ingen symptomer annet enn at jeg føler jeg springer mye på do, og litt trett bare. Håper jeg får et fint svangerskap uten for mange plager.
Hvordan går det med deg da Heidì?
 
Gratulerer! Så gøy:) Jeg er ca 5+2 og har hatt ømme pupper siden den dagen jeg skulle hatt mensen (tok test dagen etter). Har i tillegg litt murringer i magen innimellom og går oftere på do, men det er det eneste;) Dagen før jeg skulle ha mensen fikk jeg veldig menssmerter og tenkte "jaja, så gikk det ikke på første forsøk", selv om jeg rundt eggløsningen følte at det skjedde noe. Så ble overrasket når mensen ikke kom dagen etter og tok en test morningen etter det (pga de ømme puppene) som var positiv! Var i sjokk de første dagene kan man si... Nå har det begynt å synke inn, og jeg går rundt og er en del bekymret for at det skal gå gale:( #prøver å ikke tenke på det#
 
Gratulerer å velkommen hit! :) Ikke så mye symptomer her enda. Litt stikking I puppene og i magen. Oppblåst og tendenser til halsbrann.
 
Hurra! 

Jeg har termin ca. 10 februar hvis jeg har 28-dagerssyklus 

Har litt symptomer, de samme som sist bare enda mildere; småkvalm, spesielt når jeg er sulten, litt trøttere enn vanlig spesielt etter middag, og litt murringer. murringene var det mer av rundt den tida jeg ventet tanta, men nå er de egentig borte. sist hadde jeg masse murringer i ukesvis! så er jeg oppblåst. puppene er ikke ømme denne gangen, de var kjempeømme sist.

Har du noen symptomer du da? :)
 
Hihi..er det ikke herlig? Jeg er så glad om dagen jeg, at selv den miste stikningen føles herlig! tjihi.. spørs om jeg tenker sånn gjennom hele svangerskapet :p Jeg er litt trøtt og sliten... hatt stikninger og stråler mot låret, men det har gitt seg en del nå.. nå har jeg litt svake mensensmerter/murringer, og vært litt småkvalm..men mest når jeg er sulten.. puppene har vært en del ømme, verkende..men nå er mest brystvortene ømme.. ellers har jeg en veldig stor matlyst! Men er så bekymret for hva man kan spise og ikke spise.. :/ skummelt..er så mye regler! Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei da.. 4mai var første dag i siste mens... og jeg hadde el ca 14 dager etter, men det var DENNE måneden..forrige måned var det 2 mndr mellom mens og EL.. har vært så ustabilt..så blir veldig forvirret!! er jeg 4 uker? 5?...
 
Hmm.. sånn fikk jeg og..enten er jeg 4uker på vei, eller 5+2 :/ 
Fikk beskjed av legen om å bestille ny time når jeg nærmet meg uke 10! Synes det er veldig lenge å gå å vente i 6 uker til uten å vite noe, og å ha så mange spørsmål... :/
Lyst på tidlig UL jeg og.. når tenkte du ta det? Hvordan gjør du det da, ringer du bare en jordmor eller får du henvisning fra lege?? Helt grønn på det her jeg :p
 
Back
Topp