Ja vi ønsker oss

Hehe, kari traa gjør det visst bra hun! Men de er jo sååå fine de ullsettene :) jeg har sett bilder av vogn organisatorene fra 3 sprouts, men ikke real life. Synes de er så tøffe, kunne ønsket meg en selv! Men hvordan funker dem? Det ser ut for meg som om det er tøy? Hvordan blir det om det regner? Jeg har en slik annen greie med glidelås(den er jo dritstygg) men holder regnet ute.
Jeg har også bare sett vognorganisatoren på bilde, så vet ærlig talt ikke:-P Men de er søte da:-)

Jeg har kjøpt glass og drikkeflaske i poul pava-serien, elsker dem!! Om man er medlem på kitchen nå så får man virkelig gode priser på serien altså :P

Ja e medlem, men tenkte eg sku lavære å kjøpe siden d e d eneste på ønskelisten våres omtrent ;)

Ååh, er så masse jeg ønsker meg! Vi ønsker oss nye dundyner, ei god steikepanne, nye kjøkkenkniver, ting fra rosendahl serien osv :) til kun meg selv ønsker jeg ny mobiltelefon da min er knust, time til å tatovere eyeliner, har allerede tatt øyenbryna å sku ta eyelinern, men så var jeg plutselig gravid så bestemte meg for å vente :) ønsker meg også ny jakke, gavekort på senter, time til spa / massasje, time hos frisørn og nye sko:D innser jo nå at jeg bare ønsker meg dyre ting... * flau *

ulvang-genser
gavekort på klær
pt-time (som jeg kan ta i bruk når jeg er klar for det)
gavekort hos frisøren
=)

Ønsker meg "ego-ting" i år ja.. Gavekort på klær, gavekort på vippe-extentions, farge/forming av øyenbryn, freshe treningsklær, pulsklokke, klokke, kanskje et fint smykke osv...

Ønsker meg playstation 4, og det gjør sambo også, så vi spleiser på det til hverandre :)
Ellers ønsker jeg meg ikke så mye. Fikk to Kari traa sett i fjor :P
Ønsker meg sånn marmorkjevle, mye bedre å bruke enn i tre!
Og gavekort er jo alltid en slager :)

Så koselig :) Selges de med tre sønner også?? :P

Ja du kan velge antall og kjønn og noen kan du også gravere inn navn på! Synes de er lekre!! :) er mange forsjellige typer da, men såå mye fint! :)

Back
Topp