Ja vi ønsker oss

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Baby ut til jul. Men, hva annet ønsker vi oss på selveste julekvelden, om vi tenker litt "egoistisk"?? :D

Det som jeg har funnet ut er litt gøy er jo at når man har født et barn og kroppen straks(forhåpentligvis) begynner å returnere tilbake til sin (noenlunde) gamle form.. Så er det jo kjempe gøy med masse nytt slik at man føler seg litt fresh og flott, da passer det jo kjempe bra med julaften :D

Jeg tenker at jeg ønsker meg litt "gavekort" på å hente baby og trille den så jeg får sovet litt eller dusjet litt eller gått på do alene:)

Jeg ønsker meg :
- barfota votter(perfekt når man må trille en vogn hele vinteren) :D
- Kari traa ullundertøy
- ullsingletter
- gavekort på body shop
- gavekort på klær
- klokke
- ny fin vannkoker(blir nok noe mme innimellom ja :p )
- gavekort på bohus(skal kjøpe meg nytt teppe til stuen)

Gavekort på kjøpesenter, frisørtime, time til farge bryna mine og sette på vipper og negler..

- Gavekort på klær/kjøpesenter
- Kari Traa ullundertøy
- Uggs tøfler

Tenker at jeg ikke er helt klar for å få klær til jul, da de måtte vært en størrelse større enn det jeg håper på å bli utover våren. :P Så gavekort på klesbutikker høres bra ut. :D

jeg ønsker meg et mammasmykke med 2 sønner på.
Ellers aner jeg ikke. Det er like vanskelig hvert år! :confused:

- gavekort på klær

- frisørtime

- "gavekort" på litt meg-tid :)

Vel, det er vel det jeg kommer på nå. :)

Jeg ønsker meg nye handuker. Alle vi har er mellom 6 og 3 år gamle og det synes. Men det er liksom for galt å bare kaste og kjøpe nytt :p

Og nytt sengetøy. :)
Ellers ønsker jeg meg god te og kaffe og kanskje et gavekort på HM jeg kan bruke når jeg når min størrelse igjen.
Ellers kunne jeg tenke meg nye kjøkkenkniver og middagservice. Og en Jamie Oliver kokebok :)

Frisørtime
Kari Traa ullundertøy
Viking støvler
Hotellovernatting med spa (helst gavekort da kanskje, blir jo ei stund før jeg får brukt det)

Ønsker meg poul pava servise, kjøkkenmaskin og sånn til å måle feberen på pannen med :)

Ser det er flere som ønsker det samme som meg ;) Ønsker meg Kari Traa-ullundertøy, ting i Poul Pava-serien og elektrisk tannbørst :)

Vanvittig grei tråd, slitter alltid med hva jeg skal ønske meg, føler jeg har alt, kan jo få mye god inspirasjon her:D

Gavekort hos frisør eller på det nye senteret i byen :D På tide å føle seg vel med seg selv igjen... :)

Lammeskinnsvotter, et deilig ullpledd, kari traa -ulltrøye (jepp:-) mee too:-)), vognorganisator fra 3 sprouts, hudpleieprodukter, gode romaner, strikkeoppskrifts-bøker, nytt hus...

Ønsker meg poul pava servise, kjøkkenmaskin og sånn til å måle feberen på pannen med :)
Jeg har kjøpt glass og drikkeflaske i poul pava-serien, elsker dem!! Om man er medlem på kitchen nå så får man virkelig gode priser på serien altså :P

Lammeskinnsvotter, et deilig ullpledd, kari traa -ulltrøye (jepp:) mee too:)), vognorganisator fra 3 sprouts, hudpleieprodukter, gode romaner, strikkeoppskrifts-bøker, nytt hus...
Hehe, kari traa gjør det visst bra hun! Men de er jo sååå fine de ullsettene :) jeg har sett bilder av vogn organisatorene fra 3 sprouts, men ikke real life. Synes de er så tøffe, kunne ønsket meg en selv! Men hvordan funker dem? Det ser ut for meg som om det er tøy? Hvordan blir det om det regner? Jeg har en slik annen greie med glidelås(den er jo dritstygg) men holder regnet ute.

Vanvittig grei tråd, slitter alltid med hva jeg skal ønske meg, føler jeg har alt, kan jo få mye god inspirasjon her:D
Samme her, og de aller aller fleste her er jo også bare i babymodus, da glemmer man fort seg selv oppi det hele. Greit å få litt tips :P

jeg ønsker meg et mammasmykke med 2 sønner på.
Ellers aner jeg ikke. Det er like vanskelig hvert år! :confused:
Så koselig :) Selges de med tre sønner også?? :P

Back
Topp