Ja vell???

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Oki... jeg har nå godt og ventet på Vår aller kjæreste tante rød og i går kom hun vandrende[8D]
Men hver gang jeg har hatt hun her har smertene vert så sterke at jeg har nesten ikke klart og reist meg ut av sengen...
Men fader kjenner nesten ikke at hun er her en gang!!!!  
Hva skjer??
IKKE AT JEG KLAGER PÅ AT SMERTENE ER VEKKE MEN, en blir litt oversket over at kroppen plutseli forandrer seg så mye[&:][8D]

Hehe [:)] Sånn ble det her etter at jeg fikk første mann. Hadde slitt med mye menssmerter før det,men etter første fødsel var de vekk [:)] Helt nydelig altså[;)] Så bare nyt det sier nå jeg[:)] Har ikke hatt sånne menssmerter i ettertid[:)]

Her har det også forandret seg helt etter fødsel! Har litt smerter første dag av mensen bare, og det er bare en brøkdel av hva det var tidligere, itillegg blør jeg mindre [:)][:)]

Deilig deilig! [:)]

ORIGINAL: Ambriel

Her har det også forandret seg helt etter fødsel! Har litt smerter første dag av mensen bare, og det er bare en brøkdel av hva det var tidligere, itillegg blør jeg mindre [:)][:)]

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv[:)]

ORIGINAL: Jeiranne

ååå dere er heldige!!!
hadde smerter fdør men ikke på nært hold hva jeg har nå etter jeg fikk småen [:@]

åååå æsj.....[:@][:@][:@][:@][:@]

Her er det motsatt...[&o] Hadde lite eller ingen smerter når hun var på besøk før, men nå føles det ut som om jeg går i fødsel når hun kommer...[:(]

ORIGINAL: Rosa termos

ORIGINAL: Ambriel

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv[:)]

her også [:)]

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Hehe [:)] Sånn ble det her etter at jeg fikk første mann. Hadde slitt med mye menssmerter før det,men etter første fødsel var de vekk [:)] Helt nydelig altså[;)] Så bare nyt det sier nå jeg[:)] Har ikke hatt sånne menssmerter i ettertid[:)]

Samme her, men blør litt mer da, men det gjør ikke noe...[;)]

Back
Topp