Ja jenter

*Glufsa*

Glad i forumet
Hva gjør dere i kveld da?

Her er samboer på kurs i Sandefjord fram til i morra kveld, så skal legge lillemor her nå, så blir det vel en frossen pizza forann tv med maaaaase serier i dag[8D][8D]

(nei da, er ikke tv slave) hehe..

Har vært skikkelig uggen form i hele dag, så det blir sofaen i kveld! Holder på å lese til mesterbrev så må vel være litt flink tenkte jeg... får vel se hva det blir til [:D]

Mye bra på tv ikveld...jeg blir i sofaen

Jepp, TV-kveld i kveld![;)]

Klokken 20 skal eg se det programmet om nordmenn som handler på grensen he he! Lurer på om vi er der, vi er ALTID der om sommern!!
Ellers er det unge mødre kl 21, om eg klarer p holde meg våken!!!

her sitter jeg å venter på at de to eldste skal komme seg i seng så jeg kan kaste meg over soloen og påskeeggene mine[:D][:D]
sambo sitter her å trykker på sin pc ved siden av meg. Fikk akkurat en mail, og fredag klokka 12 skal jeg på jobbintervju *GRØSS* Gruer meg sinnsykt, og jeg MÅ jo ha en jobb. har ikke jobbet siden  før jeg  ble gravid med Linus. ble sykemeldt fra uke 12, og var arbeidsledig etter permisjonen så nå stresser jeg litt med å få en jobb så jeg kan jobbe nok til å ha rett på ny permisjon. Og det virker som en interessant jobb, og en jobb jeg kan jobbe i hele svangerskapet[:)]

her eer det og tv dag. farmen og paradise hotel på menyen før jeg stuper i seng[:D]

Nå er jeg stapp mett for 4 gang i dag[8|] Er sååå sulten i dag. og kvalmen har kommet snikende[8|] Men den har vel kommet i dag for jeg har vært så redd for ul'n i dag hehe

Her er mannen på jobb, jeg venter på svenske hollywood fruer. [:D]

Skal prøve å ikke kjøre i meg all slags godteri og fastfood denne graviditeten, men merker det er vanskelig. Så jeg skal spise opp ´Smil´en min nå og begynne et nytt og bedre liv i morgen [8D]

Hadde planer om å ordne litt i "huset" når lillemann var i seng, men det ble sofa og tv for alle penga, gitt [;)] Med god samvittighet [:)]

Her blir det litt skriving på bacheloroppgaven min, samtidig som jeg henger her inne og ser på tv. Multitasker[:D]

ORIGINAL: Isabell81

Jepp, TV-kveld i kveld![;)]

Back
Topp