ja jenter,hvordan er det med di berømte strekkmerkene?

Ingen nye foreløpig som jeg har lagt merke til, men har mange spesielt på innersiden av lårene fra forrige svangerskap, men disse er til gjengjeld skikkelige saker- nærmest som "kratere" å regne.. Ikke akkurat noe pent syn, men utrolig hva man venner seg til.. :rolleyes:

Ingen strekkmerker, er 38+2 i dag. Fikk ingen strekkmerker sist heller og har lagt på meg masse begge gangene. Jeg tror også det er genetisk og har liten tro på oljer/kremer.

Fikk litt over og under navelen på slutten sist jeg var gravid. Disse har strekt seg mer dette svangerskapet. Smører med fuktighetskrem, men moren har også strekkmerker etter svangerskap så kom ikke som noen bombe på meg at jeg også fikk det.

Fikk strekkmerker siste 2 ukene i forrige svangerskap. Disse kom på magen og de dukka opp over natten. Ikke dukka opp noen nye enda. Er 35+5 i dag så faren er ikke over. Rekner med det dukker opp noen nye om et par uker.

her er strekkmerkene mine, de går på siden sånn, under foran og på andre siden. Bildet tatt igår 8 dager etter fødsel.

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    550,3 KB · Visninger: 57
Jeg kom ut av svangerskapet 10kg lettere men strekkmerkene slapp jeg ikke unna... Masse strekkmerker under navlen :(

her er strekkmerkene mine, de går på siden sånn, under foran og på andre siden. Bildet tatt igår 8 dager etter fødsel.
Synes ikke de var ille i det hele tatt. De vil jo blekes litt også. Man skal være stolte av tigerstripene ;)

Jeg fikk strekkmerker over alt med nr 1, men denne gangen har jeg ikke fått noen ekstra. Mest sannsynlig fordi at jeg verken har lagt på meg noe masse, og magen er ikke halvparten så stor som i første svangerskap ;) Personlig så tror jeg ikke noe på dette med smøring da jeg smurte meg hele tiden med nr en.

Fått 2-3 stk over navlen som jeg oppdaget i går. Bare 1-2 cm lange foreløpig. Ikke overrasket da mageskinnet har vært sprengt halve graviditeten:p Litt surt at de kommer nå heelt på slutten. 38+6 i dag.

Jeg har ett atlas på magen;-) men shitt dau, har båret frem to gutter og bærer frem ei nydelig lita jente:-) skal nyte tigerstripene mine:-D

Ingen strekkmerker, men fy, så mye annet rart jeg har gått etter fødsler. Fremfall og hemoroider så det holder:eek:

Hvordan de er? De er gigantiske og veldig mange, klør som pokker og ser helt forferdelig ut! Siden jeg er annengangs trodde jeg at jeg var ferdig strekt ut, men neida! jeg er vel en av de få her som ikke vant i gen lotteriet :hilarious: Men jeg har under (hormonell) desperasjon brukt godt over en tusenlapp på ame puré sin anti strechmark behandling så får vi se når om det fungerer etter at denne frøkna i magen har bestemt seg for å komme ut:oops:

Har ikke fått noen. 37+6 i dag

Har noen få på siden av rumpa, men er ikke sikker på om de er fra dette svangerskapet:p Ellers har jeg noen svake streker over navlen fra forrige svangerskap! Ingen nye på magen så langt, vertfall:) 38+0 i dag!

Back
Topp