ja jenter,hvordan er det med di berømte strekkmerkene?

Ingen strekkmerker her heller. :D Bank i bordet! Jeg smører magen jevnlig og det har virket godt på mine to tidligere graviditeter også. Magen har i tillegg blitt flat og fin igjen noen måneder etter fødselen. :)

38+3 og ingen merker enda heldigvis :) Har nok fra før etter overvekt, bare ikke på magen :p Men hverken mamma eller tante fikk strekkmerker heller (de er kjempeslanke)

Bittelitt antydning rett over navlen, ellers ingenting. 38+1 i dag. Mamma har masse (5 barn), søstrene mine har ingenting.

37+5 i mitt tredje svangerskap og foreløpig ikke noen strekkmerker... Men føler meg likevel ikke helt trygg for at det ikke kan komme nå mot slutten - har hørt om de som har fått det den dagen de føder, så må bare vente å se og håpe det berger siste biten inn også... Og skulle de komme, så er jo ikke det verdens undergang heller...

Har en del strekkmerker etter kraftig vektreduskjon for noen år siden, men heldigvis ikke fått noen i løpet av svangerskapet

Fikk strekkmerker over natta sist uke - flere rundt navelen (er 38+6). Men forventet det egentlig da magen har stått i spreng nesten hele graviditeten... :p

37 uker og ingen strekkmerker på magen :) Har heller ikke smurt ned noe. Har begynt å smøre med fet krem nå pga heftig kløe.

Magen ser ut som et verdenskart etter sist sv.skap:p strekkmerkene dukket da opp helt på slutten, men da kom virkelig alt på en gang.. Og denne gangen har jeg jaggu fått enda mer:confused:

Jeg ser ikke ut på rompa og lårene!! Har fått den berømte 'purple line' også! Magen har begynt å sprekke, så om ikke lille melder sin ankomst snart kommer den også til å bli helt opprevet. Føler det blir verre for hver time nesten nå :p

37-6 i dag og ingen strekkmerker Dette er også tredje svangerskap så er veldig fornøyd med det

Jeg er 35+5 idag, og foreløpig har det enda ikke dukket opp noen :) Jeg har jevnlig smurt med fuktighetskrem og olje, så får håpe at det fortsetter å hjelpe :)

Har ikke fått noen merker og ikke smurt meg med noe annet enn litt solkrem i sommer. Ingen andre i min familie har heller fått det, og aldri smurt seg med noe spess de heller. Så de oljene tror jeg ikke det dugg på. Tipper det er veldig genetisk.

Hehe, her er det tigerstripes-city, fullt sti-kart over store deler av overkropp, egentlig fra knehasene og opp på overarmene... Men tror ikke det har kommet noen i svangerskapet... Fikk mine første som 12-åring (pubertet +vekstspurt )så det er ikke noe jeg hverken skjuler eller bryr meg om... ;-) Etterhvert som årene har gått med overvekt, jojo-slanking og alder så får jeg heller være en av de "I'm a tiger"-damene... ;-)

Ingen ennå. Fikk ingen forrige gang heller, og da følte jeg fortsatt at magen hadde "litt å gå på". Men nå kjennes det ganske tight ut, så det spørs denne gangen! 37+0 i dag. Smører etter jeg har dusja.

Ingen ennå.. Men jeg jubler ikke før skrotten er ute! Har på følelsen av at skinnet kommer til å bli mest strekt helt på slutten. Magen er ganske stor og jordmødrene tror babyen er stor :P

Back
Topp