Ja jeg maser !!

ORIGINAL: EmmaT

Men søsteren min kom på inn samme skole som meg til høsten !!! Jeg er så glad rett før jeg hopper i taket her !!

Hun har bodd i Estland det siste året, så blir kjempe kjekt å få henne tilbake i Norge [:)] Shoppingbuddyen min er tilbake !!! Woohoo.

Hun har gått 2 år på denne skolen, men strøyk første året, og da fikk hun ikke ta eksamen i 2 året, og dermed ikke begynne på 3 året. Så hun flyttet til Estland for å få en pause. Så nå må hun begynne på 1 året igjen. Men men. Hun er ennå ung. 2 år yngre enn meg.

Ja, men innen den tid kommer så har vi tatt i fra deg visa-kortet![:D][:D][:D]

Jeg er glad på dine vegne! Jeg har ikke en søster selv, men av og til så savner jeg det litt! Skjønner godt at du gleder deg til å få henne tilbake![:D]

ORIGINAL: camika

ORIGINAL: EmmaT

Men søsteren min kom på inn samme skole som meg til høsten !!! Jeg er så glad rett før jeg hopper i taket her !!

Hun har bodd i Estland det siste året, så blir kjempe kjekt å få henne tilbake i Norge [:)] Shoppingbuddyen min er tilbake !!! Woohoo.

Hun har gått 2 år på denne skolen, men strøyk første året, og da fikk hun ikke ta eksamen i 2 året, og dermed ikke begynne på 3 året. Så hun flyttet til Estland for å få en pause. Så nå må hun begynne på 1 året igjen. Men men. Hun er ennå ung. 2 år yngre enn meg.

Ja, men innen den tid kommer så har vi tatt i fra deg visa-kortet![:D][:D][:D]

hihihihihi!!!!! ja du ba vel på en måte om d[8D]

Jeg er glad på dine vegne! Jeg har ikke en søster selv, men av og til så savner jeg det litt! Skjønner godt at du gleder deg til å få henne tilbake![:D]

signerer[:)]

Skjønner godt at du er glad! Så fint!

Jeg har verdens snilleste og beste storesøster. Og hun har sort belte i shopping. Veldig grei å ha med hvis jeg skal ha meg noen nye klær, for hun fikser jo lett å finne samme plagg i annen str. eller farge eller noe. DET kan jeg bare glemme å spørre sambo om... Da blir han helt flakkende i blikket (som menn flest, antagelig?)

Back
Topp