Ja ja da er det vel over igjen..! OPPDATERT

Ja jeg ringer sykehuset etterpå hvis jeg ikke får hjelp på legekontoret..!!Har nummeret direkte dit fordi det står på tidlig ul papirene mine..  Hu skal ringe meg etterpå så får se.. Sist fikk jeg komme inn med en gang, ho samme legesekretær.. ! Merkelig..

Off, håper det er en uskyldig blødning, og at spiren har det bra!
Tenker masse på deg, og sender klemmer i fleng!
Lykke til, håper du kommer inn for å få skjekke dette, ingenting er verre enn å gå å vente!

Hvordan går det med deg Frk. MammaMor? Har du sluttet å blø og fått time til UL?
Tenker på deg.

oppdatert

Nei... Krysser for at alt går bra med dere, og at lille baby holder seg på plass til februar!

Dette skal du se går bra:) Hadde blitt blod på papiret selv i helgen. Var hos legen i dag, og er enda gravid, heldigvis :)

de gangene jeg har hatt blødninger har jeg bare dratt rett på legevakten og blitt shippa direkte videre til gyn.... enklere vei å gå da hvis legen er vanskelig...
og skulle legevakta skape seg er det jo bare å klage på seg litt vondt i ene sida eller noe så blir man sendt direkte inn... :P å gå sånn å vente er virkelig ikke noe gøy, og de på gyn har ivertfall vist stor forståelse når jeg har vært inne :)

Haha legevakta er i allefall de siste man ringer her i området..!! De vil helst slippe å ha inn en eneste person..! Hu legen jeg snakka med var veldig ålright hu altså.. :)) Å jeg fikk beskjed om å kontakte dem igjen hvis det ikke går i orden med poliklinikken.. Hu jobber nemmelig på sykehuset i perioder hun også..

Ringer nok poliklinikken i morra og får en time om en ukes tid siden det bare er 3 dager siden påvist hjerteaktivitet..Så ordner seg detta..Gidder bare ikke vente 4 uker til neste ul, det er litt vel lenge..

Håper virkelig alt er i den skjønneste orden, du får ikke lov til å forlate oss <3

Hvordan går det med deg Frk.MammaMor?? Tenker fælt på deg..
Har du fått UL enda?

rulven skrev:
Hvordan går det med deg Frk.MammaMor?? Tenker fælt på deg..
Har du fått UL enda?

Takk for det! Gikk fint her..:) Har oppdateret i egen tråd.. Var på UL for en uke siden og spiren hadde det fint..:)

Back
Topp