Ja ja da er det vel over igjen..! OPPDATERT

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Jeg blør.. Sånn begynte min forrige MA så har lite troa nå, selv om vi så hjerte på ul på fredag.. Så fort kan det snu..!  :( :((

Har snakket med legen.. Hun hadde snakket med gyn på sykehuset og de mente de skulle avente og se, siden det bare var litt og ingen klumper.. Men jeg kunne ringe poliklinikken og be de fremskynde timen min til ul, noe jeg skal gjøre.. I tillegg ble jeg sykemeldt til 6 juli.. Da slipper jeg bekymre meg for jobben en stund...

huff, nei!!! Men det MÅ vel ikke være MA/SA vel? Er jo vanlig å blø litt i begynnelsen, å så lenge det gir seg igjen så er det vel fortsatt håp? Krysser VIRKELIG fingrene for at det ikke skal være det du tror det er!!  Sender en god trøsteklem din vei og håper ting ikke er som det ser ut og at dette går bra!

...........

Veit ikke jeg men har ingen gode asosiasjoner med blod... Skal ringe legen i morra tidlig, å få han til å ringe sykehuset å få en ny ul time for å sjekke etter liv, orker ikke gå rundt med noe dødt...

Huff, jeg krysser fingrene for deg og håper at blødningen ikke betyr at du mister!
Klem

....

inntil det motsatte er bevist, så krysser jeg fingrene for at deter en uskyldig blødning, og at baby holder seg på plass til vi er i februar!! Klem!!

Takk for lykkeønskninger..!! Har slutta og blø nå, reiser til legen i steden for jobben i morra og kommer til å be han sykemeldning frem til vi vet noe mer..

Krysser fingrene! Håper det kun er småblødninger uten mening. Lykke til i morgen, sender maange varme tanker til deg!

Masse lykke til.. Håper du får se det lille hjertet slå igjen. Krysser fingra for at det ikke er noe annet enn en liten blødning uten betydning.

Krysser fingrene for deg, håper virkelig det er uskyldig, du skal jo være her sammen med oss!

Huff..... det er så pyton med blod under graviditet...!!!! Vil sende deg en KJÆMPE klæm...!!!!! Krysser det som krysses kan for at det er et blodkar som har slått seg vrang... Uansett ingen god følelse før man vet noe...

Krysser fingre og tær for at dette går fint og at spira sitter!!
Hvor lenge blødde du, og var det friskt rødt blod eller mørkt kouagulert/klumpete?
Gyn jeg var hos på sykehuset sa at det ikke trengte å være noen fare om det var friskt rødt blod, men at man skulle være obs om blødningen varte over flere dager.

Stor klem til deg <3 

Ps, jeg har forresten hørt at noen kan blø etter gynekologisk undersøkelse i starten, så ikke gi opp håpet riktig enda...!

rulven skrev:
Krysser fingre og tær for at dette går fint og at spira sitter!!
Hvor lenge blødde du, og var det friskt rødt blod eller mørkt kouagulert/klumpete?
Gyn jeg var hos på sykehuset sa at det ikke trengte å være noen fare om det var friskt rødt blod, men at man skulle være obs om blødningen varte over flere dager.

Stor klem til deg <3 

Ps, jeg har forresten hørt at noen kan blø etter gynekologisk undersøkelse i starten, så ikke gi opp håpet riktig enda...!

Det var rødt.. Ikke særlig brunt null klumper..Slutta nå.. Hadde litt strekkesmerter, akkurat som når det vokser.

Men sist blødde jeg i uke 7 en gang sånn som nå.. I uke 11 begynte jeg og blø igjen... Da dødde nok embroyet i uke 7 da jeg blødde første gang..

Hun gyn på sykehuset sa at sannsynligheten for at det gikk gærli når vi hadde sett hjerte slå i uke 8 var liten, men den finnes jo..

Huff... Krysser fingrene for at dette bare er en ufarlig blødning!!

Ringte legen.. Fikk ingen time..!!!! Siint..! Legen min var ikke der så hu legesekretæren skulle prate med den andre legen og ringe meg tilbake midt på dagen i dag..! Hvis ikke de vil hjelpe kommer jeg til å ringe direkte på sykehuset og kreve sjekk..!!

Lykke til håper det kun var en ufarlig blødning. Har blødd til og fra jeg også har sett hjerteaktivitet etter første blødning og føler meg fortsatt veldig gravid men kommer til å ringe etter tildlig UL time i dag som blødningene har stoppet.. Hater blod under graviditet.. *trøste på*

Klemmer på herfra. Ring rett til sykehuset

Back
Topp