Ja, HVORFOR??????????????

Febbis

Gift med forumet
Sette fyr på kirker, når vi har NAV bygninger????

*litt inspirert av et innlegg jeg leste tidligere idag, og må si meg veldig enig*

ORIGINAL: Febbis

*litt inspirert av et innlegg jeg leste tidligere idag, og må si meg veldig enig*

Nav trygd, nav arbeid, nav hva???

Nav forvaltning kan stå! De betaler ut penger.

Jeg var på nav i dag. først måtte jeg sitte å vente i nesten en time for å komme til skranken, jeg bor på en liten plass, men de brukte litt i overkant av 15 min på vær eneste person å da ble je litt forbanna.

men når jeg kom fram var ikke dokumentasjonen min bra nok så jeg måtte ha med mer., det som var litt rart var att når jeg gikk så kom det en til skranken som skulle ha hjelp til noe. jeg var borte ca 45 min, å når jeg kom tilbake satt fortsatt han mannen ved skranken.

når det endelig blir min tur igjen så er jeg litt provosert pga vi som var der da måtte vente pga de som satt i skranken snakket bare tull å hadde private samtaler, men når je da tok det opp med hu na dama så ble hu dritt sur

HAHAHAHA - veldig bra !

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

ORIGINAL: Febbis

Nav trygd, nav arbeid, nav hva???

Nav forvaltning kan stå! De betaler ut penger.

Du får ikke feks dagpenger uten å hatt en samtale på nav lokal.. hjelper lite med nav forvaltn da[8D]

tenkte nå for de som allerede var igang m utbetalinger da [8D]

ORIGINAL: Mamsemumsen

De gangene jeg har behøvd hjelp av NAV har jeg ringt og bestilt time til en som kan med det jeg skal ha hjelp med (f. eks fylle ut skjema for foreldrepenger). Har fått toppers hjelp og vært kjempefornøyd. Utbetalingene har med ett unntak kommet som de skal - alltid, og etter siste svangerskap kom engangsstønaden så fort på konto at jeg ikke rakk å oppdage det før flere dager etter, da jeg fikk brev i posten om at pengene var bevilget. Jeg vet at ikke alle har samme gode erfaringer med nav, men syns det er vel i overkant mye drittslenging her inne. Det hender faktisk at nav funker også og det er mange flinke folk der - i allefall de som har hjulpet meg [:D]

sign! kjempefornøyd... blitt irritert nokken ganga, for e ikkje alltid d har vært på topp, men stort sett fornøyd:)

Back
Topp