Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
Sette fyr på kirker, når vi har NAV bygninger????
*litt inspirert av et innlegg jeg leste tidligere idag, og må si meg veldig enig*
ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: *gullklumpene mine*
ORIGINAL: Febbis
Sette fyr på kirker, når vi har NAV bygninger????
*litt inspirert av et innlegg jeg leste tidligere idag, og må si meg veldig enig*
Nav trygd, nav arbeid, nav hva???
Nav forvaltning kan stå! De betaler ut penger.
Du får ikke feks dagpenger uten å hatt en samtale på nav lokal.. hjelper lite med nav forvaltn da[8D]
ORIGINAL: Mamsemumsen
De gangene jeg har behøvd hjelp av NAV har jeg ringt og bestilt time til en som kan med det jeg skal ha hjelp med (f. eks fylle ut skjema for foreldrepenger). Har fått toppers hjelp og vært kjempefornøyd. Utbetalingene har med ett unntak kommet som de skal - alltid, og etter siste svangerskap kom engangsstønaden så fort på konto at jeg ikke rakk å oppdage det før flere dager etter, da jeg fikk brev i posten om at pengene var bevilget. Jeg vet at ikke alle har samme gode erfaringer med nav, men syns det er vel i overkant mye drittslenging her inne. Det hender faktisk at nav funker også og det er mange flinke folk der - i allefall de som har hjulpet meg [:D]