Ja hva ville du valgt?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Inspirert av reklamen til djuice..
Holder på å daue hver gang jeg ser den :p

Ville du hvert uten mobilen i 2 uker?

Eller slikker deg sexy rundt munnen hver gang noen stilte deg ett spm?

:p

Hadde nok vært vanskelig men hadde nok valgt telefonem

Hadde tatt seg dårlig ut å slikke seg rundt munnen til ungdommene på jobb :D de spør jo hele tia om alt fra når middagen er ferdig, hba klokka er eller om å bli kjørt på trening :D hahaha, huff.. Hadde vel mista jobben..;)

Hadde tatt seg dårlig ut å slikke seg rundt munnen til ungdommene på jobb :D de spør jo hele tia om alt fra når middagen er ferdig, hba klokka er eller om å bli kjørt på trening :D hahaha, huff.. Hadde vel mista jobben..;)
Hahaha tenker det samme som sitter i kassen i matbutikk hahaha men hadde vert morsomt :p

Hadde lett tatt 2 uker uten mobil! Samboeren hadde vel likt det andre alternativet best :P

Tror jeg hadde mista jobben etterhvert da (barnehage = minst tusen spørsmål hver dag!), haha!
Så : mobilen! Uten tvil.

2 uker uten mobil uten problem! :)

Jeg blir gal av den reklamen :p Syns den eeeer så teit! Haha! :D

Haha, blir litt samme i mitt tilfelle som vernepleier. Tror brukerne hadde lurt fælt:P

Jeg hadde faktisk slikket meg rundt munnen...hadde ikke klart gå 2 uker uten å snakke med mamma elr min søster som bor lagt unna. 2 uker er ikke lenge nei, men når man snakker sammen hver dag blir det lenge:p

Back
Topp