Ja hva tror dere jenter? *Bilde*

BølleBella

Elsker forumet
Jeiranne hadde jo en sofa som egentlig hadde bein, men som hun ikke hadde finni før nå [8D]

Vi har også en sofa uten bein, men jeg har ikke visst om den egentlig skulle ha bein [;)]

Nå har jeg sjekket!! Hva tror dere?

Her er sofaene som de ser ut nå. Tror dere at det skal være bein til?

(Never mind the psyko cat...)

Den salongen er veldig lik min.... og den har bein, men de er godt skjult. Mon tro om ikke beina er der, men at vi ikke ser dem???? [:D]

jeg ble skikkelig usikker her nå :p
men tror kanskje i å med at min mor sa at ALLE sofaen skal ha med ben til :P

men nå ble jeg nyskjerrig på hvem her inne som har samme sofa som meg :P
så det på den leken som var her om dagen hvor de utfordret hverandre til å vise deler av huset :P (mener på det var der)
å tror ikke jeg så ben på den sofaen får da hadde jeg nok reagert på at min ikke hadde det xD

Jeg fant faktisk bein inni under sofaen!

Dette var nesten som å være på skattejakt! Hahaha. Var utrolig spennende å rive opp den glidelåsen og se hva som fantes der inne [8D]

Jeg tviler på at mannen vil ha bein på sofaen, for "det blir så mange kaniner under der"..
Men hvem er det som støvsuger og vasker her? Det er ihvertfall ikke han! Så da bestemmer jeg hvor kaninene skal få bo

ORIGINAL: Mona_Lisa

Den salongen er veldig lik min.... og den har bein, men de er godt skjult. Mon tro om ikke beina er der, men at vi ikke ser dem???? [:D]

Har vi lik sofa altså?
Trodde ingen var så dumme at de kjøpte den der

Hehe. Neida. Jeg er bare så lei sofaen vår... 
Er deres sofa skikkelig nedsunken der dere sitter mest eller?

hahaha se der ja :P
eneste jeg ikke liker er at den plutselig ble så mye høyere, men er vel abre en tilvennings sak :P
nå er sofaen på lik høyde med stueborde så er perfekt til benstøtte xD
(ja jeg har bena på borde, men vasker det jo hver gang jeg får besøk da [:-])

ORIGINAL: BølleBella

Jeg fant faktisk bein inni under sofaen!

Dette var nesten som å være på skattejakt! Hahaha. Var utrolig spennende å rive opp den glidelåsen og se hva som fantes der inne [8D]

Jeg tviler på at mannen vil ha bein på sofaen, for "det blir så mange kaniner under der"..
Men hvem er det som støvsuger og vasker her? Det er ihvertfall ikke han! Så da bestemmer jeg hvor kaninene skal få bo

ORIGINAL: Jeiranne

hahaha se der ja :P
eneste jeg ikke liker er at den plutselig ble så mye høyere, men er vel abre en tilvennings sak :P
nå er sofaen på lik høyde med stueborde så er perfekt til benstøtte xD
(ja jeg har bena på borde, men vasker det jo hver gang jeg får besøk da [:-])

Ja, nå er jeg spent på hvordan det blir altså... For vi må jo prøve! Når jeg først har finni de beina lissom [8D]

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Sofaen så bra ut som den var men sikker fin med bein også [:)]

Men... Den katten altså.. Den var skummel [:D][:D][:D][:D][:D]

Hihi. Ja, den katten er faktisk skummel!!
Jeg tør ikke ta i henne. Da biter a [8D]  Dummedumme katt [;)]

Back
Topp