Ja, HEIA Norge.

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Er det så forbanna teit at folk stemmer på Ole Gustav?
Han har en fin stemme, og han er snill og varm.

Og hva så om noe av det er sympatistemmer? HVORFOR er det så grusomt?

Ole Gustav er et menneske. Et menneske med et LIV. Et eneste liv, som alle oss andre.
I det livet har han fått hindringer og utfordringer folk flest er så ufattelig heldige at vi har sluppet unna.
Nå har han fått en sjanse, og jeg synes det er suverent at han griper den sjansen. Og lever livet!
Han fortjener all positiv oppmerksomhet han kan få!

Jeg får helt vondt, når folk her inne slenger inn masse [:'(][:'(][:'(][:'(] når de skriver om ham her inne.

Hva faen?

Jeg synes "[:'(]" er forbeholdt kommentarer om usmakelige mennesker- som dere til tider er.

om folk sympatistemmer på han så synns jeg det er 'forbanna' teit som du skriver ja.
synns det er frekt og feil å stemme noen frem som sanger pga av andre ting enn at personen er en veldi dyktig sanger.
og om du tror at noen vil bli stemt på fordi folk 'synns synd' på di så tar du nokk feil.
må være sårende når folk forventer mindre av deg enn av andre[:'(]
når det er sagt så må folk gjerne stemme på han om di synns han er flinkest!!!
selvsagt skal han ha samme mulighet som andre.

Jeg synes ikke noe om å gi sympati stemmer! Sist fredag gjorde jeg et eksperiment da jeg ikke kunne fatte hvorfor han fikk så ange stemmer. Lukket øynene mens han sang. Å nei, stemmen hans var ikke god nok til å gå videre.
Jeg hadde aldri ville ha vunnet noe fordi folk synes synd på meg, om der var noen i samme konk. som var mye bedre. Hadde jeg syntes vært skikkelig pinlig faktisk.

Jeg syns Ole Gustav er utrolig søt og en sjarmør, MEN han er ingen dyktig sanger... Han er flink, men ikke "vinner av x-faktor" flink.

Jeg syns han er flink til å synge. Har ren en og fin stemme, men det er liksom ikke dritbra og jeg tenker ikke "WOW, Han var jo kjempeflink" når jeg hører han synge. DERFOr synes jeg ikke han fortjener å komme til topps i x-faktor... At han er litt spesiell osv (jeg kjenner ikke historien hans) har ingenting med det å gjøre...

ENIG MED DEG HI!

Jeg synes ikke han fortjener å vinne, så flink er han ikke! MEN han er jaggu ikke dårligere enn mange av de andre delfinalistene som er/har vært! Som om alle de andre er så driiitbra?[8|]

Er kjempe glad for at han har slått mange av de normalt syngende, billedskjønne mennskene som har røket ut !! Jepp[:)]

Men herregud da, mannen er jo ikke veldig flink å synge, det er faktisk helt ordinær synging, om man kan kalle det såpass. For meg virker det som om de driver ap med fyren, han har jo ikke den såkalte x-faktoren i hele tatt. Han er sikkert en fin fyr sånn ellers, men i en sangkonkurranse som dette passer han ikke inn.

Hvis hans synging er helt ordinær så lurer jeg på hvor alle de virkelig flinke artistene er.
Han synger ihvertfall rent! Noe som de fleste i det programmet ikke gjør, de eneste som synger rent er han og Mo. Syns han har en flott sangstemme jeg og synd om han skal gå ut KUN fordi han ikke er som aller andre. Her inne sytes og klages det over at menn og moteverden bryr seg kun om utseende men dette er jo ikke noe bedre. Bare fordi han ikke er pen nok så kan han ikke være artist.
Å han er langt fra tilbakestående eller dum, han er faktisk ganske så oppegående så hvorfor han skal få sympatistemmer skjønner jeg ikke. Tror ikke han får det. Ikke fra meg ihvertfall.

ORIGINAL: Wayne`s wife

For å si det sånn... Hadde Ole Gustav sett "vanlig" ut hadde han gått ut for lengst.

Enig med HI. Han kommer nok ikke til å vinne x-factor. Han har en helt ok stemme. Og gjerne han har vert heldig når andre har gått på en smell, og dermed klarer han seg gang på gang.

Syns peronlig det er flere der ennå som bør gå ut før han.

ORIGINAL: *Sookie*

For å si det sånn... Hadde Ole Gustav sett "vanlig" ut hadde han gått ut for lengst.

Ja,det er faktisk forbanna teit, for han suger rompe balle! [:'(][:'(][:'(]
synes ikke han kan synge idet hele tatt!

(Y) ![:D]

folk stemmer no som de vil. vil de han skal vinne uansett grunn så stemmer de på han..

så istedenfor vere sure, så stem på de andre da[;)][;)]

ja det er jeg rimelig sikker på jeg og gitt! For flink er han ikke...

helt enig. han synger helt vanlig. det er ikke noe spesielt bra med ham.. han er et fint menneske og sikkert kjempe snill og grei men han har da ingenting å gjøre i xfaktor.. blir som å ha med en maskot med hjerneskade fordi man syns synd på han.

Back
Topp