Ja gleder dere dere til

SillyDilly

Forumet er livet
bikinisesongen i år da damer[8|][8D][:D]

Skal strutte rundt i Juni med stooor mage, men Juli/Aug så holder jeg meg påkledd tror jeg[8D][8D] Haha!

Målet er å bli fin til Kypros i Okt

skal til lanzarothe på fredag, så bikini skal brukes om noen dager[;)]
Håper å tørre å bruke bikini neste år...[:D]

ORIGINAL: mayah

*kremt* har vel aldri gledet meg til bikinisessongen.. Og gjør det heller ikke nå..
Men nå har jeg i hvertfall en unnskyldning for å være litt feit og ha merker her og der..

Haha sant sant! Var verre i sommer når jeg skulle gå i bikini og var småchubby, var jo 2,5 år siden fødsel - hva skal jeg skylde på da?[8D]

ORIGINAL: CogJ

Gleder meg til sommeren FØR jeg føder.. gruer meg til tiden etterpå, men skal passe på å ha masse løse tunicaer osv.. Sommeren blir tilbragt i trøndelag og er ikke så veldig varmt der vi skal være (heldigvis) [8D]

Helt enig!!! Så lenge jeg har gravidmage er det greit, etterpå derimot blir det ikke mye bikini [:D]

Skal til innkjøp av badedrakt ja! Så er jeg kanskje litt mer klar for bikini sesongen 2011[:-] om jeg er flink. ellers blir det bade-burka neste år[8D]

Fikk på sommeren sist også og synes det gikk greit. Er selvfølgelig ingen sylfide etter fødselen, men soler meg for det meste i min egen hage så da gjør det ikke så mye. [;)]

Jeg har faktisk aldri tenkt så lite på bikinisesongen enn nå. Vanligvis på denne tiden stresser jeg som bare det for å trene mest mulig og få bort de siste kiloene før sommeren, men nå har jeg jo en unnskyldning til å ikke gjøre det [;)] Så jeg gleder meg jeg! Så får jeg bare se ut som jeg ser ut etter fødselen, men blir kanskje ikke noen bikini på meg da nei, hehe [:-]

min bikinisesong va i jan/feb så d får vel holda for i år hehe,  blir jo isje så mye strandtur så lenge en isje kan bade heller  :/så då blir bikinisesongen i hagen der ingen ser meg hehe[8D]

hvorfor kan du ikke bade? her blir det struttemage i bikinioverdel og shorts, frem til fødselen.. men etterpå, blir det nok tunika og vide kjoler :) syns magen var ekkel etter sist fødsel, og brukte 3-4 mnd på å føle at det var greit å ha på ting som strammet over magen..

man ska jo isje bade 6-8 uker etter fødsel pga av infeksjonsfare

åå eg glede meg sånn t sol å varme! eg ska ligga som ein stranda hval i vannkanten å bare nyte di varme dagene (eg e BESTEMT på å få ein fin sommer med godt vær!) [:D]

Back
Topp