Ja for dette her ser bra ut..NOT

lille iskaffe

Forumet er livet
Har ikke noe vann i kroppen denne gangen,men i går kveld så fikk jeg stor underleppe[&:]og bare underleppa[&:].Den er så stor at den liksom "henger" ut fra munnen[&:]kjennes litt for tung ut.

Hehe, stygt å le men[:D]
Kanskje noe er på gang? Jeg hadde ikke noe vann før 2 uker før fødselen, da fyltes jeg[:)]

ORIGINAL: FruNette

Bilde? [:D]

haha, ALDRI! Gruer meg til jeg skal være med snuppa til tannlegen etterpå, ser jo uekte ut, ser ut som at jeg har fått verandaleppe eller lagt i noe[:)]

ORIGINAL: lille iskaffe

haha, ALDRI! Gruer meg til jeg skal være med snuppa til tannlegen etterpå, ser jo uekte ut, ser ut som at jeg har fått verandaleppe eller lagt i noe[:)]

Botox !! Kanskje det er fødetryne du begynner å få [;)] De mente jeg hovna opp i trynet når jeg skulle ha Louise..fikk det ca. 1,5 uke før fødsel..

ORIGINAL: Mamalou

Hehe, stygt å le men[:D]
Kanskje noe er på gang? Jeg hadde ikke noe vann før 2 uker før fødselen, da fyltes jeg[:)]

bare le du[:D]det gjorde sambo i dag tidlig da han sa ha det til meg da han skulle på jobb. Har ikke noe som helst vann ellers i kroppen, fortsatt på meg ringer.

Botox !! Kanskje det er fødetryne du begynner å få [;)] De mente jeg hovna opp i trynet når jeg skulle ha Louise..fikk det ca. 1,5 uke før fødsel..

får håpe det kommer litt mer da[:)]fylle seg opp i overleppen også kanskje så det står litt mer i stil[:)]

sendte mms til søstern nå med bilde av leppa mi, hun ringte opp igjen og holdt på å le seg ihjel[&:][:D]spurte hvordan jeg hadde klart dette[:D]

*knis*

Legge inn bilde eller?

Hehe, kjipt med sånne ting, men har også hørt om fødetrynet der hvor slikt kan skje rett før fødsel[:D] Får håpe det kanskje blir en fødsel snart da[:D]

ORIGINAL: Lillegullet 07

Du MÅ bare legge inn bilde.. [:)]

jepp...Må nok få se[:D][:D][:D][:D] Trenger ikke ta bilde av hele trynet heller. Bare munnen f.eks[:D]

Uff da... Håper det gir seg fort...

Sånn har jeg hatt og. Var ikke gravid da.

Våkna en morgen og kjente at noe ikke var som det skulle. Titta i speilet... Trodde jeg skulle svime av... Overleppa var ekstremt stor... Ble redd jeg, så tok en tur til legen. Han mente jeg hadde hatt et lite sår på leppa, så hadde det kommet noen snodige bakterier inni der[8|] Fikk et eller annet for det. Etter et par dager turte jeg ikke gå ut, for det så ut som jeg hadde blitt banka opp... Hele venstre siden av ansikter hovna opp og jeg kunne så vidt åpne øyet... Et per dager før dette skjedde gjorde jeg ikke annet enn å sove, var ekstremt trøtt. Det var jeg i grunn gjennom hele det utbruddet jeg hadde... Var redd da det sto på, men etterpå måtte jeg bare le av det... søstra mi tok et par bilder[:D]

ORIGINAL: Miss Otilie

nei gi dere a[:D]får se etterpå om jeg gjør det.Har pakket sykehusbaggen og kamera er oppi den og den står i bilen ute her, orker ikke hente det nå.

ORIGINAL: Miss Otilie

nei gi dere a[:D]får se etterpå om jeg gjør det.Har pakket sykehusbaggen og kamera er oppi den og den står i bilen ute her, orker ikke hente det nå.

MMS bildet da[:D]

Back
Topp