JA...ENDELIG!!!!!

smyga

Gift med forumet
idag kom brevet jeg var sikker på at mi måtte vente på langt uti nyåret[;)]
Adrian har fått time på hudspesialist senteret i Arendal[:D]
og d beste av alt er at det er neste tirsdag[:D]ååå,nå slipper jeg å gå og uroe meg for det så mye lengere,måtte bare dele det[:D]
JIPPI!!!!!

Så bra !!!!!!!! Det er bra når det går den veien og at en ikke må vente lenger enn en i utgangspunktet har tenkt [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye. Blir godt [;)]

ORIGINAL: kjersti72

Så bra !!!!!!!! Det er bra når det går den veien og at en ikke må vente lenger enn en i utgangspunktet har tenkt [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: kjersti72

Er spent på hva de finner ut jeg nå..[:D]
Du holder oss vel oppdatert!??![;)]

jeg er å spent[8D]seff ska jeg d..masse prøvetaking og pustetest...så skal bli spennende og utfordrende for mammahjertet[;)]men endelig er mi snart igang..han flasser mye ennå..men ser ut som noe er på vei tilbake,men kommer stadig no nytt..merkelige greier altså...[>:]

Back
Topp