Ja eller nei....

ORIGINAL: Grete71

"planlegger" dere en småttis til??? Jeg får mer og mer lyst på en til, selv om det til tider er stritt med en STA krabat.... [:D][:D]

Nope, desverre er det ikke noe på gang her. Hadde vært kos, men har satt inn sånne p staver i armen så sjansen er liten for det.
Klemmer

"planlegger" dere en småttis til??? Jeg får mer og mer lyst på en til, selv om det til tider er stritt med en STA krabat.... [:D][:D]

Hadde ikke trodd jeg skulle si det, men jeg er ganske baby syk igjen jeg. Har truffet to nyfødte de siste dagene og det fins jo ikke noe mer forlokkende enn det. Men jeg har en som blånekter på fler så jeg må nok vær fornøyd med våre tre og hans to.[:D][8D]

Tjaaaa....planlegger og planlegger... VIL ha en til, men ikke før om et par tre år...
blir litt VEL travelt med en liten en til når jeg er så mye aleine... [;)]

ORIGINAL: Chill24

Tjaaaa....planlegger og planlegger... VIL ha en til, men ikke før om et par tre år...
blir litt VEL travelt med en liten en til når jeg er så mye aleine... [;)]

Åh, ja.. DET var noe å tenke på[8|]

JA [:)] 
Men ikke enda! Vi har 3 barn til sammen men har lyst å ha en tredjemann sammen. Og det blir sistemann for da har vi 4 barn til sammen [;)]

NÅÅÅ vet jeg hva jeg skulle svare her!!

Tror dere virkelig at vi lar et så vakkert barn som John Ruben få lov til å bli enebarn?[;)]

ORIGINAL: careen

har lyst på flere.
Men får dessverre ikke lov til det av legen, så jeg må nok si nei[&o] 
det blir ikke flere her.

Det er så urettferdig!.. men kansje adopsjon er en mulighet, da? - ikke det samme, men fortsatt et barn som en kan elske og oppdra [8|]

Ja det er veldig trist [&o] 
Håper dere kommer over det og dere er heldige som har to barn da [:)]
Når dette skjedde så kanskje dere ble enda mer glad i de dere har fra før selv om det sikkert ikke er mulig [;)] 
Er jo ofte sånn at når en "mister" noe blir en enda mer glad for det en har når det har fått "sunket inn" litt...

Uff ble rotete dette her.. Men håper du forstår hva jeg prøver å si careen

ORIGINAL: careen

takk for all trøst[:)]
Det begynner å hjelpe nå. Har innsett at det ikke blir flere og klarer å prate om det uten å grine. så det går fremover.
Er kjempeglade i de to jeg har og såå takknemlig for at alt var bra med fredrik da han ble født.
er tross alt heldig som har fått to nydelige barn. Og med to så har vi mulighet til å følge dem opp masse..
( en foreldre til å være med et barn hver på ulike aktiviteter, så får de oppmerksomhet alene, uten å "konkurrere" med hverandre om den[;)])

Ja, det er jo kjempepositivt, da[:)]

Godt at du klarer å se litt lysere på ting, også [:D]

*klem*

gjerneeeeeeeeeeee mange til.... men medaljongen har en annen side da... Sist gang tok det 8 år før j ble gravid m første mann pga pco, og jeg er egentlig for overvektig til å bære frem et barn til.. men vis j blir gravid.. JA[:D][:D]

ORIGINAL: hilly

gjerneeeeeeeeeeee mange til.... men medaljongen har en annen side da... Sist gang tok det 8 år før j ble gravid m første mann pga pco, og jeg er egentlig for overvektig til å bære frem et barn til.. men vis j blir gravid.. JA[:D][:D]

Kan jeg spørre...?  - er ganske overvektig selv, og lurer på om vi er i samme bår, liksom [8|]

Forstår godt om du ikke vil svare på det her, det velger du jo heldigvis selv[:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: hilly

Kan jeg spørre...?  - er ganske overvektig selv, og lurer på om vi er i samme bår, liksom [8|]

Forstår godt om du ikke vil svare på det her, det velger du jo heldigvis selv[:)]

hva var det du lurte på.. skjønte ikke helt??

Back
Topp