Ja eller nei....

Grete71

Forumet er livet
"planlegger" dere en småttis til??? Jeg får mer og mer lyst på en til, selv om det til tider er stritt med en STA krabat.... [:D][:D]

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI OG ATTER NEI [:D]

Har eggløsning i dag så fikk beskjed om at vi ikke skulle ligge på samma rom så ikke noen hoppet ut og gikk inn i meg på egen hånd he he he [;)][:D]

NEI!!!!!!!
UNSKYLD, MEN JEG KAN IKKE TENKE  MEG EN TIL NÅ... HAR NOK MED EN SYKT HYPER 3 ÅRING OG EN LITEN EN....    OG SVANGERSKAPET MITT VAR IKKE AKKURAT EN DANS PÅ ROSER!!!!!!

kanskje dere må innstallere branndører?????

Forstår godt det... [:)] jeg har bare 1, svangerskapet gikk knirkefritt, fødselen egentlig også (når jeg fikk fordøyd den..) og krabaten som kom er jo bare helt topp! [:D]

ja min samboer er rimelig produktiv, så det spørs om han ikke må ta seg en liten tur til legen kanskje!!!!   har prøvd å hinte litt om  det, men da ble han kvalm...     er egentlig veldig tøff, men på det området er han som en liten unge!!!!

Har kjempelyst på en til jeg!! [:)]
Hadde ett knirkefritt svangerskap og en super fødsel, så har ikke tatt skrekken iallefall!! [:D]

Var å så søskenbarnet mitt sin nyfødde og kjente lysta på en til melde seg da ja!![;)]

ORIGINAL: Grete71

kanskje dere må innstallere branndører?????

Ha ha ha kansje det hadde vært lurt [:D]

ORIGINAL: mamma21

ja min samboer er rimelig produktiv, så det spørs om han ikke må ta seg en liten tur til legen kanskje!!!!   har prøvd å hinte litt om  det, men da ble han kvalm...     er egentlig veldig tøff, men på det området er han som en liten unge!!!!

Tror det gjør noe med selvfølelsen til mannfolka... De tror visst de mister noe av MANNEN, liksom...

ja, men det er jo egentlig ikke noe som forandrer seg da!! annet enn at de ikke kan lage barn da.......              og det er jo ganske mye egentlig[&:]

Ja, men DE forstår jo ikke det!!!! [:D]

har forklart han alt legen forklarte meg, for han var så redd for at han skulle miste spruten og sånt, men nei da... amnnfolk er noen stae dyr.............

Nei nå tuller du..... [:D] de kan jo faktisk fikse det tilbake igjen på mannfolka, dersom det skulle bli aktuelt...?!

Nei, planlegger ikke nei.. Men skjer det, så skjer det.. Planen er og vente i allefall noen år [:)]
Svangerskapet var ikke av det beste så det tar litt tid og "glemme" liksom..

Men SKAL ha et barn til med tiden [;)]

ORIGINAL: Grete71

Nei nå tuller du..... [:D] de kan jo faktisk fikse det tilbake igjen på mannfolka, dersom det skulle bli aktuelt...?!

ja ikke sant!!! han sier liksom: kan ikke du gjøre det da????
kunne gjerne gjort det jeg, men da er liksom sjansen helt borte.... han kan jo iallefall fixa det tilbake!!! 

Nei har ingen planer om et til svangerskap. En til småttis hadde sikkert vært kos, men da må noen andre bære den frem. Svangerskapet sitter for dypt inne til at jeg kunne tenke meg det igjen.....
Men fortrenger mer og mer etterhvert som månedene går så kan vel aldri si aldri da[:)]

Men storkoser meg så masse med Mina mor, og etterhvert som hun vokser til vil jeg nok savne denne spebarnstiden litt.

Å ja, jeg har kjempelyst på en til, men må vente til vi har et sted å bo[:(]

Hmmm nei..her hos meg sitter det jeg opplevde sterkt i minnet...men sambo vil gjerne ha en til og jeg er 35 år og har ikke god tid hvis jeg noen gang skal ha en til...så får vel tenke alvolig på det ja [:D]

De kutter jo kanalen, eller snører den sammen eller noe slikt. Tror det er det siste. Og da er det jo bare å snøre opp igjen! [:D][8D]

ja legen sa det at det var ikke noe problem å fixe det tilbake igjen!!!!

Back
Topp