Ja eller nei

Ville heller ikke ment at noen er en dårlig mor om de ville gjort det:) Ble bare irritert av å bli kalt hysterisk over no sånt. Vet at han fort kunne klatret opp trappa. Ellers så vet man jo aldri... Feks løshunder... Og nabokatta hvis den hadde dukket opp og ikke liker barn... Er kanskje ikke store sjangsene for at det ville skjedd, men er liksom ikke en risk jeg føler er verdt å ta.

Kommer an på barnet, og hvor lang tid det tar. Er det snakk om 3 minutter og veldig aktiv unge hadde jeg ikke gjort det, men om ungen er rolig og trygg og jeg hadde klart å springe frem og tilbake på 30 sek hadde jeg nok gjort det om nødvendig. Syns dog ikke man er hysterisk om man ikke tør.

Bare så det er sagt så blir søpla kastet her, var bare ett spesielt tilfelle:) Er ikke ett vedvarende problem:p

Hva skjer om barnet faller ned trappa da? Eller klatrer på et rekkverk?

Nei hadde jeg ikke gjort :)

Tror det kommer litt an på barnet. Storesøster kunne jeg latt være alene, men lillesøster kunne jeg ikke da hun elsker å teste grenser. Hadde ikke tatt med barnet inn i søppelhuset, evt kan barnet bli med å stå utenfor, men det er uaktuelt med 17 minusgrader f.eks.

Siden det er så få folk som bor i blokka tror jeg faktisk at jeg hadde ringt på til naboen og spurt om de kunne holde et øye med barnet.

Lurer litt på hva alenemødre med 3 små barn gjør. Søppla må vel kastes en gang? Vi tar søppla på vei ut. Bæsjebleier har vi i egne poser, så vi må aldri la barna være alene pga vi må kaste søppel. Hvis barnet ikke kan være alene eller tas med ut ser jeg ikke helt hvorfor det må prioriteres å kaste søppla. Da får det bare lukte..

Det med alenemødre, jeg er det men har kun 1 barn, gutten min er super hyper og når han var 1 1/2 kunne jeg aldri gå fra han noe sted :P så da måtte jeg gå ut med søpla etter han var lagt om kvelden :)

Jeg klarer ikke å se for meg hvordan det er der, men her har mine barn vært inne i huset mens jeg har luftet hunden (i Hagen) gått med søpla, hentet posten osv.
Når de var 1,5 år så satt jeg de i lekegrinden når jeg gjorde sånt.

Hadde aldri kunnet gjort det jeg..:o men jeg er vel litt hønemor:p men hva hvis ungen stikker av?

Hadde jeg aldri gjort. Mye et så lite barn kan finne på på kort tid. Da vil jeg heller kalles hysterisk :P

Niks!

Lar henne ikke sitte i bilen når jeg skal inn og betale for bensin engang. Tenk hvis bilen ble stjålet! Eller gikk i vranglås, eller, eller....

Kommer til å få det tøft når hun begynner i bhg kjenner jeg. Hihi, tror jeg må skjerpe meg litt.

Som flere andre sier, nei.... ville nok ikke gjort det. Barn kan finne på litt av hvert, og de trenger ikke mange minuttene på seg.

Kan ikke ungen være igjen inne?

Hadde kommet an på ungen. Min unge hadde jeg fint kunne latt stå der. Men han stikker aldri av, og står faktisk der jeg ber Han stå.

Back
Topp