Ja detta blir en flott morsdag!

malone

Gift med forumet
Tobias har feber, sambo er fyllesjuk, jeg har fått omgangssyke i løpet av natten. Det har jeg ikke hatt siden jeg gikk på barneskolen.

Vært en helt jævlig natt. Tobias har høy feber og vært veldig urolig og ville helst ligge oppå meg, Tuva som sover hele natta nå har hatt 3 perioder med bare skrik, ville ikke ha mat. Så har jeg sitti på do, med ei bøtte på gulvet. SAmbo kom sjanglene inn en gang i løpet av natten. Så han blir nok glad når jeg vekker han å sier jeg er syk.

Han får få et par timer, før jeg vekker han. Jeg klarer nesten ikke stå på beina, er så svimmel. Tuva sover heldigvis nå og Enn så lenge er det greit for Tobias å se på barne TV.

Også er det - 28 grader ute[:'(][:'(].

HUFF!! Og jeg som synest -10 var kaldt her.........

Stor klem sendes over. Pakk deg under dyna og send mannen din opp. Fyllesyk er valgfritt, det er IKKE omgangssyka.
God bedring!

Uff, ja, han får en time til, så må han bare komme seg opp. Åh, så ergelig altså. Vi som hadde planer om å ta en tur i vikersund bakken i dag, men det er jo uannsett altfor kaldt da.

Får bare håpe jeg ikke smitter resten av gjengen her nå da.

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Gurimalla, nå fikk jeg vondt av deg!! [:o][&o][:'(] Du får jage mannfolket opp av senga så du får hvilt deg litt! Håper formen stiger fort!! *klem*

Ja, nå skal jeg inn å vekke han. Stakkar ikke akkurat ofte han er ute om dagen, så blir nok en lang dag for han også. Har ikke fortatl han jeg har det enda, så spretter nok opp da. Men kan jo ikke noe får denna forbanna omgangssyken, Filler, var nå dårlig tidspunkt.

Håper dette gir seg fort.

Veit du, lå å tenkte på alene mødre i natt, stakkars de. Kan jo bare ikke bli syke[8|]. JAmmen ikke bare bare med 2 små når man er syk selv. Ihvertfall omganssyke, ikke så mye å få gjort når en henger over doen.

Ønsker deg masse god bedring.
Stor klem til deg.

God bedring til alle[:)]

Er utrolig forferdelig med omgangsyken :( og en syk unge i tillegg, uff..

Håper mannen klarer å kave seg på beina og hjelpe til litt!!

Sender en stoor klem til deg, og masse god bedring!

huff :( Masse god bedring til deg! Håper formen blir bedre utover dagen:)

huff !! for en start på dagen !!

god bedring, håpe de andre slipper unna omgangssyken ..

God bedring [:)][:)]

å fyttikatta![:o][:o]

god bedringsklem til dere alle!!

uff det hørtes ikke ut som en kosleig morsdag akkurat [:'(]
Masse god bedring til deg og Tobias, så får mannen bare bite i seg fyllesyken og ta seg av barna sånn at du får hvile og bli frisk!

ORIGINAL: gundur

God bedring til alle[:)]

uff, så kjedelig!!! God bedring til dere alle, og klem til deg!!!

ORIGINAL: tuttilutt

Er utrolig forferdelig med omgangsyken :( og en syk unge i tillegg, uff..

Håper mannen klarer å kave seg på beina og hjelpe til litt!!

Sender en stoor klem til deg, og masse god bedring!

Masse god bedring. Ikke greit å være syk, å spesielt ikke omgangsyke med ansvar for barn!!!
Og en stor klem[:D]

God bedring kjære du!

Back
Topp