Ja, da var operasjonen unnagjort!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Å fyttikatta.. helt forferdelig! HATER å puste med munn[8|]

Narkosen gikk fint da[:)] Var ikke noe å grue seg til i det hele tatt.. men jeg var livredd.. lå og gråt så fælt da jeg ble lagt på operasjonsbordet at jeg måtte få oksygenmaske for å få igjen normalpust.. Følge meg litt dum.. 35 år og så pyse[:-][&:][:)]

Jeg ba om å få noe som virkelig slo meg ut sånn at jeg fikk sove i natt.. for nå har jeg gått 2 døgn uten søvn.. og makter ikke en tredje natt.. Ble faktisk tilbudt Rohypnol[8|] Men takket nei.. men angret litt også.. fordi det fristet å få noe som slo meg helt ut.. sånn at jeg ikke våknet av å være tørr i munnen.. får jo ikke puste igjennom nesa i det hele tatt..

Men var hos fastlegen i dag og fikk sovetablett (aldri brukt det før.. bare innsovning).. og lurer på om noen av dere kjenner til disse? Abodorm 5 mg? Er det noe som slår meg ut? Altså sånn at jeg vil sove godt og tungt...

godt alt gikk bra og god bedring videre, vet ikke om de tablettene,men kansje noen andre vet

Jeg hadde et hull i neseveggen.. som jeg har tettet.. samt at de har åpnet litt opp for meg.. har jo vært avhengig av otrivin i lang lang tid.. så de har skjært på hele innsiden av nesa mi.. den er riiiimelig rød kan du tro.. også har jeg 2 rør stikkenes ut.. må gå med gassbind foran nesa.. lekkert[8D]

Takk for god bedring ønsker[:)]

Ut av det blå[8D]
er du 35 år??

Du ser jo så ung ut på bilde [:D]

ingen erfaring med innsovningstabletter
Men gratulerer med overstått, går det an å si!?
Håper det blir bedre nå da[:)]

ORIGINAL: Krristy

Ut av det blå[8D]
er du 35 år??

31 på bildet[:)] Men er 35.. snart 36[:)]

ORIGINAL: sogn78

Apodorm? Trur nok at du vil sova godt viss du tar 5 mg. Dei skal virka fort, maks dose i blodet etter to timar. God bedring og sov godt[:D]

Høres bra ut[:)] Og takk skal du ha[:)]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ingen erfaring med innsovningstabletter
Men gratulerer med overstått, går det an å si!?
Håper det blir bedre nå da[:)]

Ja, får virkelig håpe det! Og at jeg slipper å gå tilbake til Otrivinen.. bare gleder meg til alt blodet og skorpene er borte.. men det kan ta sin tid skjønte jeg..

[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ut av det blå[8D]
er du 35 år??

31 på bildet[:)] Men er 35.. snart 36[:)]

Du holde deg godt då iallefall for eg trudde du var rundt 23 år [:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ut av det blå[8D]