Ja da var kvalmen her:/

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Ja da var kvalme kommet, og det er litt hardt å jobbe når den er der!Men men det går over heldigvis;)

Hører vel bare med dette!
Noen andre som sliter med kvalme og hva gjør dere for at den skal forsvinner?

Jeg har også fått denne kvalmen kastende over meg, trodde jeg skulle slippe unna siden jeg ikke hadde antydning til det i forrige svangerskap... Gode råd taes imot med takk, da det begynner å gå utover hvordan jeg fungerer i hverdagen[&o]

Jeg slet lenge sist svangerskap å det eneste som hjalp var ingefær rot, Urizal heter tablettene på helsekost.

kastet opp for et par min siden... akkurat det synes jeg er grusomt! har så angst for å spy...
håper ikke det varer for lenge. mamma kastet opp i 6 mnd, men d er jo 3 mnd som er vanlig, satser på det siste[;)]

Vet hvordan dere har det.

Var veldig kvalm i siste svangerskap. Det var egentlig ingenting som hjalp, men det gikk heldigvis over i uke 18.

Har ikke blitt kvalm enda....håper så veldig jeg slipper.

Jeg har vært kvalm over en uke nå.
For meg hjelper det å spise. Jeg knasker på noe nesten konstant. Druer, nøtter og knekkebrød går det mye i. Jeg klarer ikke å spise store måltider. Jeg våkner 2-3 ganger om natta av kvalme å da står druene klar på nattbordet. Det hjelper faktisk for meg.

jeg har bynt å kaste opp i dag....bah[:'(] spiste frokost å det kom opp i retur....

Jeg å er kvalm[:'(]. Men det hjelper og spise, selv om det ikke frister så mye. Jeg spiser havre knekkebrød jeg uten noe på.. det hjelper[:)]

har vært kvalm i to uker ca...men ikke noe spying....
det jeg gjør er å spise...spise ,spise og spise!!!!!!
så lenge jeg putter noe i munnen...så er jeg ikke kvalm!!!!!!
å det rare er...at jeg har gått ned i vekt!!!!!!!! skulle ikke være mulig!!!! noen som har en forklaring på det????

Jeg var dårlig med min første. kastet opp ofte. Så når jeg var gravid med henne så gikk jeg ned 10kg før jeg begynte å legge på meg!Blir vel slik når man ikke holder nede noe som helst.
Men når alt kommer opp og spiren tar næring så er det vel ikke så mye for kroppen din å ta og legge på seg med.
Ikke vet jeg bare tenker.

Ikke noe gøy og håpet virkelig å slippe det denne gangen.

Håper det går over for alle raskt.;)

Back
Topp