Ja da stinker det olivenolje her...

Jadasåneidaså

Forumet er livet
...fordi jeg har laget sjokoladekake fra Møllerens![&:][X(][:'(] 
Sto at det skulle være 2 dl olje i den, noe den også fikk. Håper inderlig den ikke smaker som den lukter altså...

Noen her som har laget den før? Smakte/luktet det olivenolje (for dere som har brukt det da) av kaka?
(Begynte liksom på ketolyse idag, og har ikke lyst til å ødelegge ved å smake på den heller.[8D])

Jeg trodde også det stod på pakka, at man ikke skulle bruke olivenolje.

Men lykke til![8D][:)] Får håpe den smaker bedre enn den lukter!

Jada, det gjør nok det og det er litt sent.
Visste ikke at det var så mye olje som skulle være i røra da jeg stressa inn på ICA ista og fant "drømmepakka" med ferdig kakemiks, glasur og pynt i en![8D]

Fae.... sva... bal...!![:@][:@][:@][:@][8D][8D][8D]

Tips til hva jeg kan lage på 20 min imårra?[8D]

ORIGINAL: YsePyse

Jeg trodde også det stod på pakka, at man ikke skulle bruke olivenolje.

Men lykke til![8D][:)] Får håpe den smaker bedre enn den lukter!

Nei det har jeg ikke sett...[:-]

ORIGINAL: Caya

Olivenolje gir vel mye smak, er vel bedre å bruke rapsolje eller solsikkeolje[:-]

Men det er jo litt sent nå[8D] Ikke er jeg noen ekspert heller[:-]

du skulle brukt en mildere Olje[:D]

tror det står nøytral olje på pakken, ikke for å gni det inn altså[8D]

huff, er forferdelig kjedelig det der! Har vært litt for kjapp noen ganger jeg også! f.eks glemt å ha gjær i en bolledeig! Kunne ikke fatte og begripe hvorfor bollene var tunge som stener! Skal se om jeg finner noe på 20 min til deg =)

Edit: http://www.detsoteliv.no/ Her finner du masse masse! blandt annet brownies ekspress, som du fint klarer å lage på under 20 minutter(ink steketid). knallgode er de også!

Stod ingenting om hva slags olje man skulle eller ikke skulle bruke. Bare at næringsverdien var regnet ut ifra at man har brukt soyaolje. Hvem i svarte leser vel næringsverdien når man er stressa og det betyr nada...[8D]
Måtte jo bare prøvesmake, og det smakte ikke godt![:'(] Fysjom fy...

ORIGINAL: Jadasåneida

Stod ingenting om hva slags olje man skulle eller ikke skulle bruke. Bare at næringsverdien var regnet ut ifra at man har brukt soyaolje. Hvem i svarte leser vel næringsverdien når man er stressa og det betyr nada...[8D]

forferdelig kjedelig!! burde jo gjerne stått! Jeg lager aldri 1-2-3 kake greier, men lagde muffins med venninnen min en gang, og der stor det iallefall nøytral olje, men er vel mange forskjellige produsenter gjerne.
håper du får lagd noe annet [:)]

ORIGINAL: mormarion

forferdelig kjedelig!! burde jo gjerne stått! Jeg lager aldri 1-2-3 kake greier, men lagde muffins med venninnen min en gang, og der stor det iallefall nøytral olje, men er vel mange forskjellige produsenter gjerne.

Pleier ikke lage det selv, trodde jeg skulle få 1,5 t etter jobb imorgen før juletrefesten. Den ble redusert til en halvtime, derfor måtte jeg mekke sammen noe fort etter at jeg kom fra jobb ikveld.
Huff, får kjøpe noen poser med boller...[8D]

ORIGINAL: mormarion

Pleier ikke lage det selv, trodde jeg skulle få 1,5 t etter jobb imorgen før juletrefesten. Den ble redusert til en halvtime, derfor måtte jeg mekke sammen noe fort etter at jeg kom fra jobb ikveld.
Huff, får kjøpe noen poser med boller...[8D]

hehe. Eller vestlandslefser, de ferdig smurte. De er jo ganske gode de [:)]
Lykke til uansett=)

Back
Topp