Ja, da har jeg testa.....

kira77

Andre møte med forumet
.....positivt igjen. Ganske utrolig, enten så har vi hatt vannvittig flaks, eller så har kanskje legene fått ordnet opp i systemet. (De fjerna jo endel sammenvoksninger i januar, da jeg ble operert for EXU.)

Men jeg klarer ikke å være glad, jeg er nemlig 99% overbevist om at det er utenfor livmor denne gangen også. Sannsynligheten for at den gjenværende egglederen også er ødelagt er stor, og jeg er helt bestemt øm i det området. Kjenner stikninger når jeg hoster eller bøyer meg, så dette går nok ikke bra. Holder på å bli gal, for de kan vel ikke se noe på ultralyd riktig ennå? Er bare 4+3, så skal ringe gynekologen på mandag for å få komme meg inn på ultralyd så fort de mener de kan se noe.

Og je som skulle starte på spray i begynnelsen av mai, det blir vel ikke noe av..... Hvis jeg må fjerne denne egglederen også, så blir det vel IVF til høsten. Får trøste meg med at det er stor sannsynlighet for å bli gravid da, iom at det har skjedd 2 ganger på 4 måneder nå.

Men åååååååååååååh! Det er forferdelig å gå sånn her og ikke vite, men ha en så dårlig følelse. Hvor tidlig kan de se noe på ultralyd tro?

Får håpe at alt e bra og at d ik e utenfor livmora denne gangen! Kan være mirakel barnet vettøøø...!
Dei kan vell se d rellativt tidlig på ul-invendig....
Håper alt går som du ønsker!

sign[;)]og kjempe masse lykke til.

Ja det er jo ikke annet å gjøre enn vente[8D]....men jeg tror jeg kommer til å bli gal! Har liksom ikke trua, men, men....

Vil gjere håpe at dette er mirakelbabyen[:)] Får håpe gun kan hjelpe deg til å få svar fort, så du slipper å vente så lenge[:)][:)][:)]

Skjønner redselen, men prøv og tenk positivt og gled deg over positiv test [:)] ikke alle som får oppleve det engang. Ønsker deg kjempe masse lykke til og håper dette er mirakelbabyen som er på vei [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Vil gjere håpe at dette er mirakelbabyen[:)] Får håpe gun kan hjelpe deg til å få svar fort, så du slipper å vente så lenge[:)][:)][:)]
[:)]

Forstår godt at du blir bekymra. Håpa du snart får eit heilt sikkert svar,og kan jubla over ein mirakelbaby[:D]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: fano

Skjønner redselen, men prøv og tenk positivt og gled deg over positiv test [:)] ikke alle som får oppleve det engang. Ønsker deg kjempe masse lykke til og håper dette er mirakelbabyen som er på vei [:D]

signerer[;)]

Takk alle sammen, jeg har fått time til ultralyd på torsdag. Da er jeg 5+0, de kunne visst se om det var noe i livmoren da. Ikke hjerteslag eller noe sånt, men de ville ha meg inn med en gang for evt å utelukke EXU.

Våger ikke å håpe for mye, men det kan jo hende det blir positivt svar

Krysser alt som krysses kan for positivt svar.
Masse lykke til. [:)]

Back
Topp