j*****la NAV!!!!!!!!!!!!!!!

Snuppeluppe

Gift med forumet
Har nå skrevet en lang klagemail og send avgårde til NAV.
Så får se om jeg får noe svar, hvis ikke så får jeg ringe.

Den behandlinga der hadde jeg klaga på!

"dere gravide tror dere er så forbanna prioritert"

Sa hun det?? Haha, herregud for et kvinnfolk.
Og btw, jeg hater nav! HATER nav! De er så dårlige på å gi beskjed om ting at jeg blir varm i toppen![8|]

ORIGINAL: Lillingen

"dere gravide tror dere er så forbanna prioritert"

Sa hun det?? Haha, herregud for et kvinnfolk.
Og btw, jeg hater nav! HATER nav! De er så dårlige på å gi beskjed om ting at jeg blir varm i toppen![8|]

Ja, det sa hun. Pluss at hun kjefta meg huden full fordi jeg ringte og maste, sa hun [:@]

ORIGINAL: talata

Den behandlinga der hadde jeg klaga på!

Vurderer å ringe NAV hovedkontoret, og fortelle hva slags behandling jeg får av NAV i mon kommune.

Det der hørtes nesten usannsynlig ut spør du meg! Men hvis det er tilfelle ville jeg ringt opp igjen og tatt opp samtalen med samme dame. Hvis hun sier noe lignende mener jeg det er en sak man bør gå videre med, ta det opp med trygdesjefen e.l.! Sånn skal man ikke behandle folk, uansett om man jobber på NAV eller andre steder!

ORIGINAL: Bamsejente

Det der hørtes nesten usannsynlig ut spør du meg! Men hvis det er tilfelle ville jeg ringt opp igjen og tatt opp samtalen med samme dame. Hvis hun sier noe lignende mener jeg det er en sak man bør gå videre med, ta det opp med trygdesjefen e.l.! Sånn skal man ikke behandle folk, uansett om man jobber på NAV eller andre steder!

Dette er helt sant, sitter vel ikke her og er forbannet uten grunn? Er ikke første gangen NAV er uhyggelige og ubehjelpsomme mot folk.
Jeg skal ringe opp til NAV Oslo, hovedkontorer, og klage.

jeg hadde klaget til sjefen hennes! ring tilbake! hun kan da ikke behandle deg eller noen andre for den saks skyld på denne måten.

Får helt hakeslepp her jeg sitter. Den der hadde jeg gått videre på, for slik oppførsel skal man rett og slett ikke finne seg i. Hun der er ikke på den rette personen for å sitte med noe slik. Tror faktisk jeg ha ville prøvd å få snakke med henne en gang til, bare for å få tatt henne opp på tape. Slik at man har hatt noe å vise fram.

ORIGINAL: EmsN

ORIGINAL: Jentepus

ORIGINAL: Bamsejente

Dette er helt sant, sitter vel ikke her og er forbannet uten grunn? Er ikke første gangen NAV er uhyggelige og ubehjelpsomme mot folk.
Jeg skal ringe opp til NAV Oslo, hovedkontorer, og klage.

Gjør det!!! Og oppdater gjerne her inne når du har snakket med de!!!! Vil gjerne høre hva de har og si.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg gjør det jeg. Sånn behandling finner jeg meg ikke i. Og hormonell som jeg er itilegg, ble jeg til og meg lei meg [:o] Makan til kjefting!
Kommer med oppdatering.

ORIGINAL: EmsN

Nå tar du opp den tlf og ringer de tilbake, også spør du om å få prate med sjefen hennes!!!!!!!!!!!
Det hadde jeg gjort!! Sånn går det IKKE an å oppføre seg, altså!!!! Kjenner jeg koker her jeg sitter!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Det er faktisk et service-yrke!! Og hu gjør IKKE jobben sin!! Ring og fortell hva slags oppførsel hun har i tlf og at sånt IKKE er greit til sjefen hennes, så kan det hende pipa får en annen lyd...
Er INGEN unnskyldning for å svare deg sånn....!!![:@][:@]

Sign

Back
Topp