J**** Hipp..

pandalise

Gift med forumet
De middagsglassene fra Hipp setter så flekker at verken flekkfj.spray, gallesåpe eller zalo funker[:'(]

Aldri mer Hipp. Synd det er det mini digger..

Vanish! At jeg ikke tenkte på det [8D]

DET skal jeg prøve i morgen.. For det er store orange flekker på mange av klærne[&o]

ORIGINAL: pandalise

DET skal jeg prøve i morgen.. For det er store orange flekker på mange av klærne[&o]

Hvis klærne er vasket får du det ikke av [&o] Jeg gnikker og gnir alltid med zalo i kaldt vann før jeg vasker klær med flekker på, til og med blåbær pleier å gå bort da [;)] Så vasker jeg det i vaskemaskinen etterpå [;)]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Hvis klærne er vasket får du det ikke av [&o] Jeg gnikker og gnir alltid med zalo i kaldt vann før jeg vasker klær med flekker på, til og med blåbær pleier å gå bort da [;)] Så vasker jeg det i vaskemaskinen etterpå [;)]

Ååh [&o] Jaja, får kjøpe en sånn vanish alikevel[:)] Er ikke så flink til å ta det med en gang, for da blir det jo bytting av klær flere ganger om dagen. Og siste uka har sambo vært hjemme og matet han og han tar da vel ikke no flekker [:-]

Blenda flekkfjerner tar bort det meste av flekkene lille gutt har fått på klærne sine selv flekken har tørket. 

ORIGINAL: indigo85

Blenda flekkfjerner tar bort det meste av flekkene lille gutt har fått på klærne sine selv flekken har tørket. 

Men er det ikke den de har sluttet å selge?

hmmm.. det vet jeg ikke. Kjøpte den i sommer på ica maxi hvertfall. Det er det eneste stedet jeg har funnet den også.

hmmm.. det vet jeg ikke. Kjøpte den i sommer på ica maxi hvertfall. Det er det eneste stedet jeg har funnet den også.

Ok, syns jeg leste om det på Generelt.[8D]

Småen her digger Hipp. Så får heller bare overleve noen flekker. men vi griser overraskende lite faktisk [:D] 

Back
Topp