J**** DRITTKATT!!!

lissom

Forumet er livet
Åhr, elendige drittkatt!!! Har vært så renslig helt siden vi fikk den (august) og nå plutselig har den begynt å drite inne!! Og nesten hver dag!!! Nå er det rett før jeg knerter den! Tror vi har prøvd det meste, men ingenting virker! Er så lei av den katten nå!!!! Fanken asså!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

sett ut 2 doer en med lokk og en uten ha 2 typer sand så den kan velge det funket på min... nå gjør den fra seg bare ute da men...

prøv å ta han på "fersken" og plant han oppi kattedoen,eller hiv han ut.kanskje du allerede har gjort det??vet mange dytter kattens ansikt nedi og hiver den ut etterpå,men er litt grisete da..(nesten litt fælt)heldigvis ikke hatt så mye av det problemet..(bank i bordet)..

Er katten gammel? Kanskje den er syk? Eller vil fortelle dere noe? Prøv å flytte doen til et annet sted, eller vær flinkere med å passe på å slippe katten ut oftere. Hvis det ikke hjelper så ville jeg tatt katten med til dyrlege, katter er de mest renslige dyrene som finnes og gjør ikke fra seg inne med mindre noe er galt.

ORIGINAL: bebi

prøv å ta han på "fersken" og plant han oppi kattedoen,eller hiv han ut.kanskje du allerede har gjort det??vet mange dytter kattens ansikt nedi og hiver den ut etterpå,men er litt grisete da..(nesten litt fælt)heldigvis ikke hatt så mye av det problemet..(bank i bordet)..

Er det mulig å være så stygg med sitt eget kjæledyr? Dette er dyremishandling! Katter er de mest renslige dyrene som finnes og de føler seg ekle hvis de ikke kan være renslige. Gjør de fra seg inne uten grunn så er det fordi noe er galt! Da bør en ta katten med til dyrlegen.

Kan faktisk være så enkelt som at katten ikke liker sanda. Eller ikke synes kassa er ren nok. Den ene katten var driter utenfor de gangene hun mener det. Det er veldig renslige dyr, så det er nok noe den er misfornøyd med.

Hvis katten plutselig endrer sånne vaner, ville jeg pratet med dyrlegen som labben sier. Katten min gjorde det samme, og det viste seg at hun var syk. Hun sa i fra på den mest effektive måten hun visste, ha,ha [;)]

Vi har ikke do til katten inne lenger. Hun har bare gått på do ute de siste månedene, før hun nå plutselig har begynt å gjøre fra seg inne.... Men nå er det to dager siden sist, så jeg ser hvordan det går ei stund, og tar henne med til dyrlegen hvis det skjer igjen.. Er redd hun kan være gravid, men er det god nok grunn til å plutselig drite inne????

men er det god nok grunn til å plutselig drite inne????

Det som er fint med å være katt, man kan gjøre som man vil, når man vil, hvordan man vil, hvorfor man vil, mot hvem man vil, og sånn skal det være [:)]

Hvis dere ikke har kattedo inne ville jeg satt inn en igjen jeg! Vi har en inne til katten vår, den står der I TILFELLE nøden kommer. Han har vel brukt den to ganger siste halve året, men da har vi hvertfall sluppet å plukke opp andre steder i huset[:)] Hender jo han er inne lenge av gangen hvis vi er borte og sånn, og så lenge han ikke bruker den eller gjør fra seg andre steder så får den lov å stå der[:)]

Nå som det er vinter så er ikke pus glad i å være ute. Blir jo kald og våt på beina!!!! Hehe.... Så det vi gjør er å sette han ut på trappa når vi syns han har vært inne lenge nok (3 - 4 timer), bare sånn at han kan gjøre fra seg ute. Funker som bare den[:)] 
Vet om andre katter og såm begynner å gjøre fra seg inne om vinteren, sånn helt plutselig.
Jeg ville enten satt inn kasse, satt katten ut innimellom så han kan gjøre fra seg ute, eller tatt kontakt med dyrlegen i tilfelle den faktisk er syk.

De er utedyr og, så pusen vår er mye roligere og snillere når han kommer inn etter å  ha blitt "kasta ut" en tur[:)] Har kjempdårlig samvittighet når jeg gjør det, for VET han ikke vil ut... Men han durer så fælt når vi slipper han inn igjen så.... KOSEPUSEN vår han[:)]

Back
Topp