J***a bananfluer...

ORIGINAL: minilillle

ORIGINAL: Rappo

Spis de![8D]

Haha *ler* du må jo ikke komme med slike kommentarer [8D] Holder på å le meg ihjel her eg sitte .. dårlig humor meg ??[8D]

Hehehe, hun rappo får sagt det [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: Ela82

Hvis du tar en liten skål som du fyller halvveis med eplecidereddik og spruter litt zalo oppi vil de drukne oppi der ganske fort.
Sett den på det stedet de oppholder seg. Jeg gjør dette hver gang jeg får problemer med sånne fluer og de drukner ganske raskt. De vil trekkes til den søte eddiken og drukner pga hinna zaloen skaper på overflaten. Works like a charm! [:D]

Denne skal jeg prøve..[:D] Men eplecidereddik...hæ? Hvor får jeg kjøpt det da? [:-]

Fungerer like fint med balsamico eddik også. [;)] Det bruker jeg. Bananfluene hopper oppi en etter en.

sitronspray får du også kjøpt på europris i dyreavd, eller på dyrebutikk... muligens på vanlig matbutikk under dyre reolene der også hvis du er heldig... brukes også til å spraye der dyr gjør fra seg inne, så de ikke gjør det igjen samme sted.. brukt mye på valper o.l...
men har hørt det skal funke bra på sånne fluer også :)
Lykke til[:)]

Hvis du tar en liten skål som du fyller halvveis med eplecidereddik og spruter litt zalo oppi vil de drukne oppi der ganske fort.
Sett den på det stedet de oppholder seg. Jeg gjør dette hver gang jeg får problemer med sånne fluer og de drukner ganske raskt. De vil trekkes til den søte eddiken og drukner pga hinna zaloen skaper på overflaten. Works like a charm! [:D]

Denne skal jeg prøve..[:D] Men eplecidereddik...hæ? Hvor får jeg kjøpt det da? [:-]

Det får du kjøpt på alle matbutikker. Står sammen med annen eddik om jeg ikke husker feil.. [:)]

Det får du kjøpt på alle matbutikker. Står sammen med annen eddik om jeg ikke husker feil.. [:)]

Aha...! Er ikke jeg som står for mathandlingen her i gården, kanskje ikke så vanskelig å lese seg til [8D]

Back
Topp