Jøss..

skytten_83

Elsker forumet
...jeg er faktisk heelt alene her inne!!!!![8|] Første gang jeg har opplevd!
Får ikke sove jo...oppe flere ganger om natta for tiden...skikkelig slitsomt..
Da kan jeg jo være først til å ønske alle sammen en riktig god torsdagsmorgen da!![:D]
Er vel et godt tegn at det ikk er noen her...dere sover sikkert!![;)]
Klem

God morgen.[:)]

God morgen eller god dag[:D].

Jeg var og opp 6 for begge trolla våknet da så bare til og
stå opp da ja[&o],vi dusjet og så litt tv før jeg leverte de i bh
nå[:)]. Skal få i meg litt frokost nå og ellers lese avisen og
så må mannen støvsuge hele huset og jeg brette klær osv[;)]

god morgen god morgen jenter [:D]

Jeg var faktisk oppe på do rundt den tiden der..men ikke blitt så gale at jeg går og sjekker BV før jeg legger meg igjen.. hehe.. Her har det blitt rutine å gå på do om natta nå.. Må si jeg har vært heldig som har drøyd d så lenge, men likevel kjedelig å måtte stå opp og ikke få sove sammenhengende. Så derfor har jeg sovet til 9 idag for å ta igjen litt [;)].

Skal dere idag da jenter?

Jeg skal opp på tomta vår og se igjen. Egentlig skulle tomta klargjøres til rørleggere og støyping og alt det dere denne uka(selv om det er en stund til noen kommer og jobber på tomta).. meeen på grunn av mye maskintrøbbel ser det ikke ut til at vi (de...) rekker det denne uka. så d er jo kjipt. Men de jobber nå på, flinke arbeidskarane :) Så da får jeg opp og ta litt bilder og servere de noe kaldt å drikke. Hjelper til bittelitt jeg og da.. men som regel skal det gå litt for fort til at det er tid til å la meg gjøre noe [:)]

Så da tar jeg vel en tur til mamma der min søs er på besøk også tenker jeg.. og får besøk av svigerinna for filmkveld ikveld.. så jeg tror dagen skal gå fort fort fort.. I tillegg er det jo nyyyyydelig sol så blir vel litt bruning og litt klesvasking også

Back
Topp