Jøss...

©Smartass

Forumet er livet
..hvorfor ble den låst?

"Personidenti fisering". Fikk en PM.

?

Haha. Jeg tenkte på det, ble først overrasket over at den var låst, men du burde nok ha sladda navnet på fyren på screenshoten.

Gjør det, så har de ingen grunn til å ikke låse den opp igjen.
Uansett rart å låse tråden, i stedet for å slette den/redigere ut bildet i HI. Identifiseringen er jo der fortsatt.

glem det, så det

Det er jo mest sansynlig en falsk ID uansett liksom. Så... Why bother. De som rapporterte den inn, er sikkert enige med fyren da vet du. 

Hei.
Denne tråden som ble nevnt ble låst fordi den er personidentifisernede. Vi må ha de samme reglene uansett om det er "snille" mennesker eller"slemme" mennesker som blir gjengitt. Uansett om det er ting som strider mot vårt eget syn må vi forholde oss til forumreglene her inne :)

Jeg fikk ikke til å slette den med det samme på grunn av at jeg er ute, derfor ble den låst så lenge :)

Det er jo en falsk ID, men for all del ;) 

Er jo bare å korrigere førsteinnlegget med en sladdet versjon. Så er den ikke identifiserende med den falske IDen. Enkelt. 

Ja, det er en falsk profil. Men når jeg tenker meg om, så kan det jo være en stakkars fyr en plass som faktisk har dette navnet.. kjipt for han.

Så jeg burde nok ha sladdet det likevel. Kan jeg gjøre det nå?

Nå er jo hele hovedinnlegget slettet (ikke bare bildet.. : / ), så da kan den vel åpnes igjen?

ForumansvarligHanne skrev:
Jepp. Sladd ivei. Så skal vi åpne igjen :)

Done. Legger den sladda versjonen inn når du har åpna. :)

Back
Topp