Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
e ganska snytt... sku overassk typen min, som også drakk,... så spyr han faen meg midt i senga..............[&:][&:][&:]går ikke å legger meg der før vi har kjøpt nye madrasser.........FYFAAAEm
ja, jeg spyr selv, om jeg kjenner lukten eller ser det.........ekkelt ekkelt ekkelt......[:'(][:'(][:'(] aldri i livet om jeg kommer til å legge meg i den senga igjen... fyfaen....
har drukket begge to... jeg kom halvtimen senere enn han.. å skulle "kose " liitt.... jaggu meg spyr an uten å gi besked først...... æææææææææsj.. han måtte være dårlig gitt
Usj.. Ja, er sykepleier jeg, og det eneste jeg stort sett ikke takler er når folk spyr.. [:'(]
Men kan jo ikke noe annet en å synes litt synd i typen din da.. [:D] Stakkar han må være skikkelig dårlig!
Og sikkert litt flaut og..
voksne karen på 30 år, kunne vel godt si i fra før han spydde.. jeg ber om bøtten 5 mminutter før jeg spyr, jeg vet å kjenner på kroppen at jeg er dårlig......... han sa ikke noe... bare aaah, åhhh ,hehe[:D]
hmm ,,f år ikke vekt han heller... han ligger med trynet midt i... hehe... redda dyna mi,, å har lagt den nede på sofaen....... mmmm.. nammi... fikk lyst på, NOOOOOT.. vil brekke meg bare jeg går inn på soverommet....
Takler ikke spylukten... grøzzz
Off.. Stakkar fyr når han vokner da! [:D] Han trodde kanskje han skulle klare å la være å spy da.. [;)]
Samboer lurer på om ho Renate jobber på Svalbardbutikken her oppe?
Godt du fikk redda dyna di da!! [:D]
her går jeg å skal vekke han å tilbyr han å ligge sammen med meg på sofaen,, så sier han at jeg skal slippe å se dette flere ganger + han sier : jeg skulle hørt meg selv når jeg prater..........
da ble jeg forbanna gitt.... slamret med døra gjorde jeg...
skulle jo være snill jeg, som tilbydde han å ligge sammen med meg, istedet for spyet.. men men...
ja... hun gjør vel d hun renate..mørkhåret...litt kraftig...
jobber noen av dere i svea??.