jævla nabo!!!

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
åååååååååååååååååååååååååååå han naboen under meg bråker så jævli!!her om dagen gikk jeg ned for og spørre om de kunne dempe bassen for den går rett opp til meg,og da var jo ikka han som eier leiligheten hjemme neida det var den nye dama hans,og hu bynte bare og si at vi måtte gjøre noe med unga våres(har bare 1) for de bråka så fælt om morran!!så sa jeg at vi har bare ett barn og vettu hva dere bråker faktisk like ille om kvelden når dere er hjemme!!!neida hu ville ikke gi seg på det,for det var så irriterende og ikke få sove og slappe av når de hadde fri!whatever liksom vi får aldri slappi av vi fordi begge de to der er plattfot og har adhd så de bare går rundt og tramper på gulvet!!trur de gjør det xtra mye nå bare for og irritere!!!!eller trur hører det liksom,åsså har de vanskliheter for og lukke døra si trur jeg for den smeller de igjen med all kraft!!!har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært der nede og bedt han dusten skru av musiken fordi dattra mi ikke fikk sove,trivdes her helt fint jeg til han flytta inn under meg,faen asså,hjelper ikke og være gravid akkurat heller!!!syns det er helt tullete og flytte hit med ungkars livet sitt når det bare bor folk med barn her!!det var liksom derfor jeg flytta hit fordi det var et rolig familiestrøk,men det varte jo lenge,ååååååååååååååå orker ikke bo her mer ass.imorra når vi står opp klokka sju ska jeg ta på meg støvlettene mine og trampe rundt som faen!!for jo trampa rundt til ni hvertfall før jeg må levere gullet i barnehage!!ååå vet ikke hva jeg ska gjøre heller,faen nå har de satt på musikk igjen,dritbra for vi hakke nettopp fått gullet til og sove liksom!!

Sånt er sååååååå slitsomt, har ikke barn, men har bodd diverse steder med bråkete naboer![:@]
Engang hadde jeg ei nabo jente som fikk besøk av typen sin i helgene og de hadde VELDIG høylytt sex, for å si det mildt!
Endte med at jeg rødmet hver gang jeg møtte henne i gangen![:D] Det var liksom ikke bare vanlig stønning men skriking og veldig høylytt sexprat!

haha artig... eller vet jo det sikkert er fælt å høre på de har seg hehe, men klarer ikke la være å le heller...
hehe får kjøpe sølvteip og legge i postkassa... kanskje de tar hintet...hihi

Back
Topp