Jævla Ikea!!!!!!!!

Linni

Forumet er livet
VIP
Er så sinte nå.
Har kjøpt sove sofa på ikea til 9000 kr med frakt og da skal de bære den inn.
Men fikk den ikke inn døra så posten satte den i garasjen og reiste.
Her har vi betalt 1000 kr for frakt og bering og dette står vi igjen med.
Min mann er på jobb til kl 18 i kveld og jeg har ikke lov å bære så tungt!!!!!
Dritt folk (ikke posten for det er ikke deres feil) men IKEA!!!!!!!
Motte bare få det ut [:D]

Ja fader.. Er så sint på Ikea selv om dagen jeg, så jeg slenger meg på klaginga her.. [:@]
De aner ikke hva kundeservice er iallefall det firmaet der!!!!

[:@] [:@] [:@] [:@] [:@]

Da hadde jeg ringt og klaget....

Ha ha ha tror du ikke jeg har gjort det.
Og svare var de kunne hente den i morgen men posten har tatt av embalasjen så blir den ødelagt i natt så står vi ansvarlig for det. Katter kan legge seg i den for han vi leier hos har ikke garsjedør.
Men nå står vi uten sofa i stua og dette skulle være senga mi ttil huset er ferdig.
Har venta i to jævlige månder på å få den så blir det så mye dritt.
Tror jeg skal tenke med om to ganger før jeg bestiller kjøkkne hos de til huse [:D]

True med forbrukerrådet. Og si at de bare har å komme til å hjelpe deg. Gjør de ikke det har du krav på pengene for bæring og frakt tilbake!!!! Og det får du si. Hadde ikke gitt meg på den der!!!!

Hei!

Jeg har hørt noe om at det er levrandøren som har "ansvar" for varen i 6 mnd fra du får varen levert.. Det betyr at du ikke skal betale noen erstatning for varen hvis den blir ødelagt e.l. Det igjen betyr at dere ikke står ansvarlig hvis sofaen blir ødelagt i garasjen.. Dette står i lovverket, og det er dette forbrukerrådet gåt ut i fra også... Men jeg er ikke helt sikker på hvordan regelen er, så det går jo an å sjekke det ut[;)]

Lykke til Linni

Hørt så mange som har kjøpt kjøkken der inne og brukt en evighet på å få alle delene. Det manglet skruer og henglser i pakkene og det endte med at de måtte kjøpe nye selv om det hørte med i prisen på kjøkkenet. Vi fant ut at prisen var ikke så ulik det å kjøpe kjøkken i en kjøkkenforetning og fikk ett lekkert kjøkken med montering til samme prisen som på ikea, så se dere litt rundt før dere handler. Det begynner å bli dyrt der inne også[;)]

Selv kjøpte vi baderomsinnredning der for 2 år siden og nå flasser den og blitt skikkelig stygg, men får vi nytt, neida[:@] Så vi betalte 10.000kr for noe dritt som holdt 2 år[:o]

Har kjøpt kjøkken hos Ikea. Makan til dårlig kundeservice skal man lete lenge etter. Betalte for varer som de ikke hadde på lager. Dette skulle komme på døren 3 dager senere. Det tok 2 MÅNEDER! Og dette var langt fra det eneste. Anbefales ikke!

Back
Topp