Jævla drittpc

Juliejr

Forumet er livet
Nå har pcen min gått ut i streik [:@]
Sender den til reperasjon i norgen, men får den nok ikke tilbake før om 3 uker. [:(][:(][:(]

Dermed forsvinner jeg herfra for ei stund. Sitter på sambos pc, så jeg kan stikke innom her litt mens han er på jobb om formiddagene, men bildene som jeg skulle vise dere må dere nok vente litt på.

Jeg som hadde gleda meg sånn til å vise fram fine fine snuppa mi [&:][:(][:(][:(]

Kjøpte min pc i slutten av mai og hadde virkelig trodd den skulle holde lengre.
Heldigvis gikk den før garantien gikk ut

Pcn min ble ødelagt i sommer en gang den og jeg kjøpte den i august i fjor...holdt sånn ca 1 år og jeg kjøpte den for 9000kr.
Dritt pc! Jeg har ennå ikke fått sendt den på reperasjon da..
Jeg er så treiiig![;)]

Så irriterende då[:@] hmmm eg fikk min til jul ifjor-ryker vel den snart då[:'(][8D][:D]

har nettopp vært uten pc jeg også. streka plutselig så en arbeidskollega av sambo fiksa den. virus blæh.[:@]  men han sa vi må levere den inn til reperasjon der vi kjøpte den for cd rommen virker ikke som den skal og det trådløse nettverket kobler seg av å på hele tiden så den er også ødelagt. typiskt. har hatt problemer med denne pc siden vi kjøpte den i fjor på november, har allerede vært inn en gang på reperasjon da det var noe som brant opp inni den.

Back
Topp