Jæv...... nabo

*Solstråle*

Glad i forumet
Den forba........ naboen begynner alltid å borre i veggene akkurat når småen skal legge seg, eller en stund etter. Høres jo ut som om hele huset skal falle ned her.
Betongvegger og borring er noe herk [:@][:@][:@]

SI ifra..
han forstår det sikkert..

be han begynne en time tidligere..

ORIGINAL: *LiseT*

Irriterende, ja. Men det er jo ikke ulovlig, så du kan ikke klage på han egentlig

Etter kl 20.00 skal det være stille på slike ting ifølge reglene. Bor i lavblokk. Så hvis han vekker småen i dag og blir det klage igjen. Har vert flere ganger før, så han burde jo ta hintet snart [:D]

ORIGINAL: flippflopp

grrrrrr

ORIGINAL: *Solstråle*

Irriterende, ja. Men det er jo ikke ulovlig, så du kan ikke klage på han egentlig

Etter kl 20.00 skal det være stille på slike ting ifølge reglene. Bor i lavblokk. Så hvis han vekker småen i dag og blir det klage igjen. Har vert flere ganger før, så han burde jo ta hintet snart [:D]

Å, oki. Da har dere sikkert andre regler enn vanlig borretsag. Og strengere enn norsk lov [;)]

Ja jeg ble positivt overrasket når jeg leste det. [:D] Pleier jo å være sånn at det skal være stille etter elleve eller noe sånt.
Men det er bare på sånne veldig bråketing det er så tidlig, ellers er det elleve tror jeg.

Back
Topp