Jærbu

MsRose

Forelsket i forumet
Lykke til med uttak i dag, håper det har gått bra [;)]

Lykke til [:)][:)][:)] 

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med uttaket! Håper du har fått ut en hel mengde flotte egg! [:)][:)]

Lykke til[:D]

Masse lykke til. [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Lykke til [:)][:)][:)] 

Takk for alle lykke ønskene

Ja må si det gikk greit i dag,fikk ut 12 egg.
Sist så fikk jeg kun 7 egg så det er jo mesten dobbling,så nå er det å sitte å  for hvor mangen så overleve til innsett å ikke minst gjerne fått noen på frys.

Oi.. ja d må man jo si er et bra resultat! Gratulerer så masse, skal krysse fingrene for at du får gullegget inn og noen flotte på frys oxo til senere
Hvordan er formen nå da?

Så utrulig bra då[:)][:)][:)]

Må jo berre bli nåken fine egg av detta[:D][:D][:D]

Så bra egghøsting du fikk da[:)] Skal krysse fingrene for at mange av dem blir befruktet og at du snart ruger på gullegget! Håper dere får noen på frys også[:)][:)]

ORIGINAL: MsRose

Oi.. ja d må man jo si er et bra resultat! Gratulerer så masse, skal krysse fingrene for at du får gullegget inn og noen flotte på frys oxo til senere
Hvordan er formen nå da?

Formen er ganske god i forhold til sist. Da lå jeg strekk ut etter på,men den legen jeg hadde i dag likte jeg ikke.[8D]
Han var så hardhent,så det hva ingen behagelige opplevelse.
Men men gleden over resultatet øversteg smerten[;)][;)]

Jeg har og vært der i dag, Jærbu, og må bare signere deg. Legen var ekstremt hardhendt! Likte heller ikke han. :(

ORIGINAL: Lemi

Jeg har og vært der i dag, Jærbu, og må bare signere deg. Legen var ekstremt hardhendt! Likte heller ikke han. :(

Såpass[:D][:D]

Hvordan gikk det med deg da??
Skal du tilbake på torsdag vis alt går greit??

Så flott da[:D][:D]
Da er nok ett av de gullegga[;)]
Håper du får noen t frys oxo da[;)]

Så flott!!! De neste dagene blir spennende!!! [:)] Håper de får satt inn gullegget og at du i tillegg får noen på frys! Lykke til!

ORIGINAL: Jærbu

ORIGINAL: Lemi

Såpass[:D][:D]

Hvordan gikk det med deg da??
Skal du tilbake på torsdag vis alt går greit??

Jeg fikk ut 14 egg. Er kjempefornøyd [:)] Skal tilbake torsdag hvis noen vil dele seg da. Du og?
Tro om jeg traff deg i dag da [;)]

kjempe flott resultat [:D] lykke til videre

sign[;)]

Back
Topp