Jæddæ!!!

Tina pusen

Gift med forumet
Var denne frøkna som var SÅÅÅÅÅ På det, når det gjaldt formen osv osv.

Nå har Bekkenløsninga tATT MEG For fullt :sick009

Så i går å i dag, har min kjære vært hjemme, fordi denne madammen sliter veldig med å gå :(

Så da får vi se hvordan det går fremover.
Har meldt meg på et dansemaraton den 12 feb. Å DET SKAL JEG KLARE.

Men så tror jeg nok ejg må tenke litt mere på kroppen å ikke bare hodet fremover.

Æsj..

Min dagens Syting.
Takk for at du leste :angel8

Var denne frøkna som var SÅÅÅÅÅ På det, når det gjaldt formen osv osv.

Nå har Bekkenløsninga tATT MEG For fullt :sick009

Så i går å i dag, har min kjære vært hjemme, fordi denne madammen sliter veldig med å gå :(

Så da får vi se hvordan det går fremover.
Har meldt meg på et dansemaraton den 12 feb. Å DET SKAL JEG KLARE.

Men så tror jeg nok ejg må tenke litt mere på kroppen å ikke bare hodet fremover.

Æsj..

Min dagens Syting.
Takk for at du leste :angel8

Au da.. kan ikke dansemaraton vente til neste år da?
Du skal leve med bekkenet etter fødselen også.. sender en god bedringklem :)

Au da.. kan ikke dansemaraton vente til neste år da?
Du skal leve med bekkenet etter fødselen også.. sender en god bedringklem :)

Nææ. :P
Sta som jeg er vettu :P Det er jo så morro, så om jeg tar en pause nå frem til den 12 så skal jeg nok overleve 3 timer :D

Overlevde jo Spiningmaratonet og zumbatonet, så krysser fingre for denne også.
Men skjønner hva du mener, så dette blir nok det siste på en gooooood stund.

Nææ. :P
Sta som jeg er vettu :P Det er jo så morro, så om jeg tar en pause nå frem til den 12 så skal jeg nok overleve 3 timer :D

Overlevde jo Spiningmaratonet og zumbatonet, så krysser fingre for denne også.
Men skjønner hva du mener, så dette blir nok det siste på en gooooood stund.

Skjønner du er sta ja ;)
Bare tenker at noen er plaga med bekkenet lenge etter fødsel også, og man er kanskje mer utsatt for det om man overbelaster? Ikke vet jeg altså,men jeg ville vært forsiktig.
Veldig upraktisk å bli sittende i rullestol med ny baby og soverom og bad i 2. Etasje.. :p

Huff!!! Men du var flink å utnytte den gode formen når den var der og det wr bra!!!!:):):)
Håpe bekkenet bare ville si fra at du må roe ned litt og at det blir mindre vondt igjen!:)

Krysser fingre for det. Sambo å svigerfar er IKKE Så veldig gla for at jeg skal på det til tirsdag, Men vi får se. Er bekkenet som i dag, så er det uaktuellt.

æsj..denne bekkenløsningen er noe dritt! Skulle liksom gjøre alt for å forhindre at det ble så gale denne gangen også, men neida..kommer like fort og gale som sist! Håper du klarer å danse da :)

æsj..denne bekkenløsningen er noe dritt! Skulle liksom gjøre alt for å forhindre at det ble så gale denne gangen også, men neida..kommer like fort og gale som sist! Håper du klarer å danse da :)

Huff da.

Den er verre denne gangen nå enn sist gang.
Ikke fullt så morro syns jeg :(

Back
Topp