Jæ.... isbilen!

Snappis

Elsker forumet
Hvorfor MÅ de på død og liv kjøre rundt hushjørnene her med den bjella si når det er leggetid for ungene? I et kvarter?!? Hadde de ikke fått solgt mer is hvis de hadde kjørt mens ungene var oppe og kunne mase på foreldrene???[:@] IRRRRR!!!!!!![:'(]

Sånn...[8|]

ja helvette...
har sendt inn klage og di sa di skulle slå ned lyden når di var utenfor vinduet til jenta vår.
hehehehe ja særlig.
stopper rett utafor.
og di kommer aldri før 20.00 på kvelden.

ORIGINAL: maryjoleen

ja helvette...
har sendt inn klage og di sa di skulle slå ned lyden når di var utenfor vinduet til jenta vår.
hehehehe ja særlig.
stopper rett utafor.
og di kommer aldri før 20.00 på kvelden.

Ikke sant! Sto uttafor her fra 20-20.15. Blir nok en sint mail nå ja! Er jo heeeeelt unødvendig.

Jaaa! Her er isbilen bare om sommeren da, og da kommer han om dagen. Men ALLTID når minien skulle sove! OG jeg slet i opptil flere timer med å få han til å sove, og da slo det jo ALDRI feil at isbilen kom akkurat idet han hadde sovna! På det verste brukte jeg opp til 5 timer på å få han til å sove, pga isbilen. Han står jo faen meg like uttafor huset her også!!!!!!

gott de er flere..

blev riktigt irriterad her i går. då kom isbilen kl 20,15 akkurat då höll gutten min på å sovne in å så stoppar den rett utanför.. han blev ju helt hudra han å så sovna ikke han på en time sen för att han hade blivit overtrött..

Om sommaren kan den komma så sent som i 10 tiden, va i hele verlden er poenget med de..????

Og den lyden er ikke lav akkurat........[:@]

Back
Topp