jæ*** drittdag!!!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Er så forbannade trøtt og sliten i dag!! (eller egentlig alltid for tiden).. 0 hjelp med noe som helst!!![:(] Er lei meg i dag også for idag er det 1 år siden min stemor døde[:(] Også er jeg så utrolig lei av å være helt alene, 2 uker til sambo kommer hjem, og han har vært vekke i 3 uker nå!!!

Lyst til å bare slappe av, men det går jo ikke!!![:(][:(]

åååå det hørtes kjempekjipt ut...
husker når sambo var borte bare en helg,føltes ut som en evighet...

skulle ønske jeg hadde noe bra å si men..

tenkte en vits kanskje, men har ikke no på lager[8D]

Uff, ikkje bra. Du treng å vere utkvilt du no som snart skal føde. Har du ingen som kan "låne" guten din litt slik at du kan få kvile ei stund?

ORIGINAL: @dnim

Uff, ikkje bra. Du treng å vere utkvilt du no som snart skal føde. Har du ingen som kan "låne" guten din litt slik at du kan få kvile ei stund?
sign

Nei, ingen som kan passe han! Ikke før på lørdag ihvertfall!![:o]

ORIGINAL: charlotte88

sign

Usj det hørtes ikke bra ut..
Har du ikke bhg plass til han??

Håper du får slappet av litt når han har lagt seg..

ORIGINAL: Tvilling74

Nei han er hjemme hele tiden! Får jo ikke bhg plass[:(] Syns mest synd i han egentlig som ikke får gjort så masse gøy!! Og når han legger seg er det 100 ting som må gjøres da også!

ORIGINAL: Godhjerta.

Stakkars deg.
*trøsteklemmer*

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

ORIGINAL: Tvilling74

Nei han er hjemme hele tiden! Får jo ikke bhg plass[:(] Syns mest synd i han egentlig som ikke får gjort så masse gøy!! Og når han legger seg er det 100 ting som må gjøres da også!

Ikke noen taner eller onkler som kan passe han litt da??
Eller besteforeldre??
Venninner av deg??

Har du ringt til de forskjellige bhg i området ditt å hørt om det er noe ledig??
Hender det hjelper å ringe rundt..

Trøsteklem

Back
Topp