Jåleri!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
På samme måte som sist svangerskap, har jeg fått helt dilla på jåle-greier, bare uker før termin. Kjøper alt nytt, sminke, hårgreier, selvbruning osv. Fler som føler det sånn at man bare MÅ jåle seg litt ekstra, bare for sin egen del?
Jeg har aldri vært sånn ellers, sminker meg ytterst sjelden til vanlig, og bruker hvertfall ikke tid på brunfarge:P men som sagt, var sånn sist også, før fødsel. Nå har jeg tilogmed fransk manikyr.. Herregud...

Hehe!
Så herlig at du har det sånn!!
Jeg er heeelt motsatt...
Uff, jeg utsetter til og med å dusje lengst mulig, og vil helst bare dasse rundt i joggings...
Akkurat i dag har jeg både dusja og sminka meg, første gang denne uka. Usj! Men det skal sies, jeg føler meg jo faktisk mer opplagt...

Før permisjonen var jeg litt mer obs på utseendet, greit å se ok ut på jobb..

Jeg har det motsatt jeg også...merker alt har blitt satt på vent på ubestemt tid. Ingen klær som passer, håret i hårstrikk, stor og tung i kroppen. Merker det gjør godt når jeg først tar meg tid og ork til å gjøre noe for meg selv, men... Vet det blir bedre etterhvert, men akkurat nå får utseende bare ose av komfort det meste av tiden :-)

Jeg har det litt på samme måte, viktig å ta vare på seg selv i disse dager:)
Selv har jeg vært til fotpleier, vokset leggene å i går var jeg til frisøren å stripet/farget håret:)

Hjelper på å føle seg fresh i disse tunge dagene:D

Skulle ønske jeg hadde selvrensende kropp. Er så kjedelig å stelle seg når man uansett føler seg som en stor og feit flodhest samme f.. hva man gjør... -_- Bah!!

Jeg har kun vært hos frisør og fått fikset på håret før fødsel. Bruker generelt lite sminke til vanlig men nå orker jeg rett og slett ikke å gjøre så mye med det. Tar gjerne kun på litt maskara hvis jeg skal noe spesielt. Men pga grenseland for svangerskapsforgifting så er det ikke så mye jeg gjør for tiden annet enn å samle krefter til fødsel

Jeg kjenner meg igjen! Kjøpt meg litt fine klær til etter fødsel og Sminke ;) Tror jeg gleder meg til å finne tilbake til meg selv ;)

Tror det er sånn med meg og, at jeg vil ha noe å føle meg vel i etter fødsel, og hvorfor ikke gjøre det beste ut av det når man først føler seg stor og feit?:P er aldri sånn ellers, men de to-tre ukene før fødsel jåler jeg meg helt forferdelig .. Haha, huff!

Sminker meg lite og går stort sett i joggebukse :p Men bruker mye tid på badet, med ansiktsmasker, hårkurer og gode kremer og sånt, godt å føle seg litt fresh :) Har også kjøpt en del klær som ligger klart til etter fødselen, ikke noe spesielt jåleri der heller, men noen fine ammetopper og slikt.

På samme måte som sist svangerskap, har jeg fått helt dilla på jåle-greier, bare uker før termin. Kjøper alt nytt, sminke, hårgreier, selvbruning osv. Fler som føler det sånn at man bare MÅ jåle seg litt ekstra, bare for sin egen del?
Jeg har aldri vært sånn ellers, sminker meg ytterst sjelden til vanlig, og bruker hvertfall ikke tid på brunfarge:p men som sagt, var sånn sist også, før fødsel. Nå har jeg tilogmed fransk manikyr.. Herregud...
Syns det høres fint ut, altfor mange som dasser rundt som gravid, ustelt og jævlig (no offence, hver sin smak). Jeg føler meg 10x bedre når jeg får dusjet, smørt meg inn med god krem, tatt på parfyme og maskara. Skal liksom ikke mer til, men når det er sagt så er det blitt mye joggis/pysj i dørene hjemme fordi jeg er sykemeldt, men når jeg har krefter til å gå ut døra er jeg rask om å ordne meg og bytte til mammajeans istedet ;) Deilig å føle seg fresh!

Lakka neglene igår og det var digg :D Har fått klipt meg iogmed at lillesøs er frisør, men skulle gjerne ha fått vokset intimsona, men er nok forsent for dét før jul nå, og fått beskjed ifra A-hus om 0 barbering fra og med 1 måned før termin, og dvs julaften for min del :P Kjøpte meg ny maskara for 1 måneds tid tilbake og nye ammebh'r igår. Fikk endelig tak i noen som passet og de var i tillegg på 30% :D Hurra!

Kjenner meg litt igjen. Har vært hos frisøren og fiksa på håret, kjøpt neg ny kjole til jula, pyntet meg flere dager på rad, lakkert neglene, kjøpt meg ny deilig ansiktskrem, peelet og skrubbet hele kroppen, farget vipper og bryn.
Vanligvis er jeg helt fri for pynt, stæsj, sminke osv, men i det siste har jeg følt behov for å freshe meg litt ekstra iom at jeg vet det blir lite tid til slikt når mini kommer.

Jeg er helt lik:) Men det er noe som går igjen hvis jeg legger på meg sånn ellers også. Jo slankere jeg er, jo mer naturlig stil kjører jeg. Rart, egentlig...:)

Sniker fra februar, har termin 1:-) Jeg er mye mer jålete nå i slutten sv graviditeten enn vanligvis! Og dusjer mye oftere enn jeg pleier, for vil så gjerne føle meg fresh hele tia! Har brukt litt penger på hår, gode kremer og neglelakker i det siste ja:-) Nå sitter jeg med hårkur og ansiktsmaske og lakker tærne julerøde:-)

Heldig dere er som gjør det lille extra. Jeg er er nok på den gyldne middelvei. Ikke neglelakk :( Men ingen joggebukse heller. Sminker meg og kler meg, parfymerer meg på samme måte som før, men jeg dusjer ikke daglig lenger- er sånt et ork o_O bruker samme daglige sminken som før - liker den best.
Skulle gjerne farga bryna og lakket neglene!! Kanskje imårra hehe ...
:):):)

Back
Topp