JØSS!!!

Snickers

Gift med forumet
6 pålogga samtidig---lenge siden jeg har sett så mange her inne på en gang!

Hvor er alle????? Hhihihihihi;-)

jeg er her som ALLTID!!emoticon

Tihi! Jeg også! Nå er vi 8!!! Rekord!! Hhahahahha! Etter at det hele ble nytt her inne er det jo nesten ørken her inne......;-p

Skorpion77 skrev:
Jeg er her emoticon

Hadde jo vært utrolig gøy om vi fikk forumet "på beina igjen". Savner dere!!

Jaaaaaaaaaaaaaa!! Så enig!!! Lurer iblant på om glansperioden er over.....*snufs*

Snickers skrev:
Skorpion77 skrev:
Jeg er her emoticon

Hadde jo vært utrolig gøy om vi fikk forumet "på beina igjen". Savner dere!!

Jaaaaaaaaaaaaaa!! Så enig!!! Lurer iblant på om glansperioden er over.....*snufs*

Nei nei, ikke si sånt...

Vi som er her får lage en masse med liv, så kommer nok de andre tilbake etter hvert. Kanskje vi må begynne å lage innlegg på hf når vi lager nytt innlegg her "nytt innlegg på bv", liksom *fnis*.

jeg er her og.....leser for d meste bare da....men jeg er her ;)

CrazyBeautiful skrev:
Jeg forsvinner ikke. emoticon

sign ;)

Beklager å si det, men glansdagene er over for lenge siden de :( :( 

MEN!!! Vi som er igjen, selv om vi blir færre og færre, vi får bare sørge for at forumet ikke dør ut ;) Det betinger at folk er aktive og bidrar da ;)

Jeg er her hver dag jeg.. hehe.. men jeg skriver ikke hver dag da :-/ Var mye mer lettvint her inne før men jeg begynner å komme meg med dette nye systemet :) (selvom jeg savner det gamle) hehe.. 

Forumet døde veldig etter det nye systemet kom :( 

t0mmelise skrev:
Jeg er her hver dag jeg.. hehe.. men jeg skriver ikke hver dag da :-/ Var mye mer lettvint her inne før men jeg begynner å komme meg med dette nye systemet :) (selvom jeg savner det gamle) hehe.. 

Forumet døde veldig etter det nye systemet kom :( 

kan vel si akk samme selv ja;)

Jeg er her jeg også! Stort sett innom flere ganger om dagen, men er ganske lite aktiv om dagen, siden jeg syns BV har blitt så trist kjedelig å bruke. Tar evigheter før jeg får lest svarene i innleggene, med mindre jeg poster ett nytt svar.
Nei, jeg syns nye BV ødlegger litt av gleden å være her.. :(

Dumt det ble så mye annerledes når de skiftet.. Men håper det tar seg litt opp med aktivitet på hele BV =)

Back
Topp