JÆVLA!! at det går ann!!

mita89

Elsker forumet
Noen knuste passasjerdør glasset i bilen idag, og det mens jeg leverte Amalie i barnehagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De fikk med seg en pose med 4brødskiver og en liten boks makrell i tomat, håper jævlene var sultne!!!

Leverte såpass tidlig at ingen har sett noe heller[:(]

Er det mulig? Har du anmeldt det? Tror du må anmelde for da kan du sikkert få noe igjen på forsikringen. Utrolig hva folk gjør! [:@]

ORIGINAL: Dunn

Er det mulig? Har du anmeldt det? Tror du må anmelde for da kan du sikkert få noe igjen på forsikringen. Utrolig hva folk gjør! [:@]

ringte til poltiet, de sa om vi ikke visste hvem vi skulle anmelde så var det ikke så mye og gjøre, de har vel ikke kapasitet til og lete etter noen ungdommer som var på vei til skolen og trengte spenning på veien..

Jeg fikk mobilen min stjålet på gata, og da måtte jeg anmelde for å få igjen på forsikringen. Etter er stund fikk jeg bare brev om at saken ble henlagt pga. manglene bevis. Det koster jo en del å få fikset liksom.

ORIGINAL: Dunn

Jeg fikk mobilen min stjålet på gata, og da måtte jeg anmelde for å få igjen på forsikringen. Etter er stund fikk jeg bare brev om at saken ble henlagt pga. manglene bevis. Det koster jo en del å få fikset liksom.

Vi har snakket med forsikringen, og hurtigrutacarglass..

Det lønner seg for oss og bare fikse det på egenhånd, pga egenandeler [:)]

Back
Topp