izi comfort x1

DramaQueen

Forumet er livet
Noen plasser står det at den kan brukes bakovervendt, andre plasser står det at den kun kan brukes fremovervendt?[8|]

Noen som vet om den tar mye plass i bilen?

[:)]

Tror bare den kan brukes framovervendt. Vi har combi som kan brukes begge veier, men er ellers ganske likt...Tar jo litt plass, men et godt sete...Veldig fornøyd...

ORIGINAL: Lejonet

Tror bare den kan brukes framovervendt. Vi har combi som kan brukes begge veier, men er ellers ganske likt...Tar jo litt plass, men et godt sete...Veldig fornøyd...

Hva er prisen på det? Blir ikke enig med meg selv om jeg skal ha izi combi eller akta graco cosmic comfort. gracoen koster ca 3000

ORIGINAL: **mam**

Izi combi koster opprinnelig 3500 men er ofte på tilbud og da nede i f.eks 2500-2800 kr[:)]
da er det gjerne en kampanjestol - bare annen design enn de ordinære [:)]

oki, designet er ikke så nøye bare stolen er bra. [:)]

ORIGINAL: *~DramaQueen~*™

Izi combi koster opprinnelig 3500 men er ofte på tilbud og da nede i f.eks 2500-2800 kr[:)]
da er det gjerne en kampanjestol - bare annen design enn de ordinære [:)]

oki, designet er ikke så nøye bare stolen er bra. [:)]

nettopp[;)][:)]
Anbefaler deg uansett å undersøke prisene rundtomkring...du kan fort spare litt[:)]

Jepp, på gamlejobben til xn har de besafe. Skal stikke innom å høre etter bra pris [8D] (kjenner sjefen utenom og) [:)]

Izi comfort er kun forovervendt

Izi combi er både forover og bakovervendt [:)]

Comfort er kun forovervendt som flere andre her sier ja.

Husk å prøve setene i bilen da ikke alle seter passer i alle biler, mange opplever at HTS sine seter står svært bratt i sin bil.

Vi har det, men det kan vel bare brukes forover mener jeg[8|][&:]...............[:D]

sete er kjempe komfortabelt da[:D]
prisen er forskjellig. spørs åssen trekk du vil ha på sete

Back
Topp