maysen Forumet er livet 9 Okt 2005 #1 [size=5]GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, HÅPER DU FÅR EN KJEMPEFIN DAG[:D]
Prinsessa i tårnet Elsker forumet 9 Okt 2005 #7 Gratulerer med dagen Iza. Ønsker deg en super fin dag!
SanderSabine mamsen Forumet er livet 9 Okt 2005 #12 slenger meg på her jeg med masse gratulasjonshilsner fra meg...
L *Laila* Forumet er livet 9 Okt 2005 #13 Gratulerer med dagen vennen=)Håper du får en strålende dag[;)] Go'klem fra Laila
~Kathrine~ Forumet er livet 9 Okt 2005 #15 GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN!!!!!!! Har gratulert deg på den linken om bryllupsdag åsså, men sir det gjerne igjen [;)][;)][;)] Kathrine
GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN!!!!!!! Har gratulert deg på den linken om bryllupsdag åsså, men sir det gjerne igjen [;)][;)][;)] Kathrine
M monicabebe Forumet er livet 9 Okt 2005 #18 Grattis, Iza!! Slenger meg på alle diss lykkeønskningene!! Håper du får en herlig og strålende dag!!
Linka Gift med forumet 9 Okt 2005 #20 Gratulerer med dagen vennen.... Håper du får en fortreffelig dag og at du koser deg. Klem