Ivrig mamma!

BareEnMamma

Glad i forumet
*MIA*
Jeg ble litt ivrig og har nå sortert ut alle klærne i str 50 og 56 blant alle klærne til minien :)

Stellekommoden er på plass på rommet nå så da kan jeg begynne å planlegge hvor jeg skal ha alt :p

:-)

Hvor langt har dere kommet med innredning, kjøping, planlegging og slikt?

Jeg gleder meg veldig til april, og det har gått opp for meg at det faktisk ikke er så lenge til :)

Jeg vil også:P
Har akkurat nå dyna til vugga i vaskemaskinen, etter det står dyna til sengen for tur:)
Har litt babytøy til jeg må kjøpe, så skal jeg begynne å vaske det også:)
Har en hel liste av ting vi mangler, men mangler bare bilstol av større ting :) Gleder meg til å begynne å få ting på plass :)

Har sortert klærne jeg og.. Vasket noe av klærne, div sengtøy og gulpekluter.

Begynner å ha det meste av utstyr klart nå, skal kjøpe lekegrind og newborn sete til tripptrapp bare av store ting, men det MÅ jo ille være på plass før baby blir født heller:)..

Ellers ligger de nøytrale klærne i små str jeg har funnet frem etter storesøster i en eske fortsatt, å de nye klærne vi har kjøpt ligger oppå der igjen:p.. Vente med å vaske til vi nærmer oss litt mer, fortsatt litt over 3mnd igjen til de skal brukes så...
Har såå lyst til å montere nye senga ihvertfall, men gubben nekter meg å gjøre det enda:p..

Skal også vente med å vaske tøyet til det nærmer seg litt til :)

Bør man vaske vognpose, dyner og slikt eller holder det å lufte det? Har hørt litt forskjellig ser dere.

Her mangler vi sengen og tripp trapp stolen av store ting. Sengen skal vi få som gave av foreldrene mine, gleder meg :)

Skal også vente med å vaske tøyet til det nærmer seg litt til :)

Bør man vaske vognpose, dyner og slikt eller holder det å lufte det? Har hørt litt forskjellig ser dere.

Her mangler vi sengen og tripp trapp stolen av store ting. Sengen skal vi få som gave av foreldrene mine, gleder meg :)
Vi har dyner og vognpose etter storesøster, så da er det greit å vaske det. Men vet ikke om jeg hadde kommet til å vaske det hvis det var nytt.

Det er så koselig!! :)
Har alt av klær, ser ikke at jeg trenger å handle noe mer nå før fødsel.. Merkelapper er fortsatt på da.. Begynner ikke å vaske før i mars engang kan jeg tenke meg :) Av store ting kom vognen i hus i går, tripp trapp stol handlet vi på tilbud før jul (setepakken kjøpes senere). Nå mangler vi kun seng,stellebord, bilsete m base + småting/tilbehør så har vi forhåpentligvis alt i boks ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Trenger man skjerf/hals til dem når de er nyfødt?

Huff, her har jeg bare vogna og et klesplagg i hus :p
Stresser ikke med det heller egentlig, Er ennå over 3 mnd til min termin ;)

Hehe, ja alle har vel en følelse av hvordan man både planlegger og når man ønsker å ha ting på plass.

Vi har kjøpt ting når vi har kommet over gode tilbud eller kupp på finn.no, har spart så masse penger! Jeg blir faktisk litt stolt, har aldri vært spesielt flink til slikt :)

Og nå skal vi faktisk i gang med å pusse opp badet og skal prøve å få gjort så mye som mulig av småtingene i huset vi tok over i fjor sommer, så det er fint å få ting på plass.

*86 dager til termin*

Jeg har vasket alt av klær og lagt det i en kommode etter som vi har fått og kjøpt litt på salg selv. Har ikke brukt mye penger på det, men det er mannen som har kjøpt mest når vi har vært å sett på klær!! :-D får seng av svigers som vi skal hente i slutten av januar og mine foreldre kjøper vogna som vi skal bestille en av de neste dagene :-) har sett på stellekommode med badekar siden vi bor i en ganske liten leilighet med bare akkurat plass til stellebord på badet :-) i tilegg fant jeg en jeg likte godt med store fine skuffer ! Må prøve å tenke litt praktisk når man ikke har kjempestor plass :-) bilsetet får vi i mars av noen som bruker det nå, kjekt med alt man ikke trenger å kjøpe :-D

Back
Topp