IVM ved PCOS

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Noen som har erfaring med denne metoden? :)

Ikke aktuelt for oss enda, men vil gjerne lese meg opp og ha en plan. Blir litt lettere og takle da, tror jeg.

IVM? Jøss...aldri hørt om, men spennende å følge med på denne. Har selv PCO. :)

Hmmm...jeg er jo på fertilitetsenteret. Rart de ikke har sagt noe til meg om dette. Jaja:) Kanskje neste gang:)

Slik jeg har forstått det så er det en ganske ny behandling, artikkelen fra England er jo publisert sist nå i januar :) Men aldri hørt om før jeg heller, men om det de skriver stemmer tror jeg det vil være mer aktuelt for oss enn IVF da jeg reagerer veldig på hormoner.

Det var interessant lesing, skulle ønske de offentlige klinikkene også begynte med dette :) Men prisen på IVM var rimeligere enn ved IVF og mindre medisiner, så det var jo også litt interessant.

Det var interessant lesing, skulle ønske de offentlige klinikkene også begynte med dette :) Men prisen på IVM var rimeligere enn ved IVF og mindre medisiner, så det var jo også litt interessant.

Grunnen til dette er visst mindre medisiner, trolig lettere uttak (dog tar lengre tid) og mindre kostnader for klinikken i utstyr/tid.

Hei :) kaster meg inn i denne tråden, selv om den er litt gammel. Primært anbefaler de ikke denne metoden pga lav sucsess rate.
Men jeg har fått tilbudet av fertilitetsenteret til å prøve etter 3 avbrutte forsøk grunnet overstimulering. Beste og siste mulighet for å få ut noen egg. :)

Back
Topp