Jeg har to bak megEr det flere ivfsvangerskap her?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to bak megEr det flere ivfsvangerskap her?![]()
Jeg lurer også på hvordan man regner hvor langt man er. Min termindato er ikke den samme når jeg bruker IVF-kalkulator, som vanlig (regnet fra siste mens). Men skal da man da tilsvarende regne annerledes på 4+1 osv? Sikkert dumt spørsmål menIVF her også! 4+1 i dag, for man regner fra uttak, ikke sant? Satt inn 3-dagers.
Jeg har brukt spiren sin ivf kalkulator. Der legger man inn dato for innsett og hvor mange dager egget er så regner den det utJeg lurer også på hvordan man regner hvor langt man er. Min termindato er ikke den samme når jeg bruker IVF-kalkulator, som vanlig (regnet fra siste mens). Men skal da man da tilsvarende regne annerledes på 4+1 osv? Sikkert dumt spørsmål men![]()
Ja, jeg gjorde også det. Da fikk jeg tidligere termindato (3 dager). Som jeg antar betyr at man da er et par dager «lenger» på vei sammenlignet med om det ikke var ivf/vanlig kalkulatorJeg har brukt spiren sin ivf kalkulator. Der legger man inn dato for innsett og hvor mange dager egget er så regner den det ut
Jeg har brukt spiren sin ivf kalkulator. Der legger man inn dato for innsett og hvor mange dager egget er så regner den det ut
Ja, jeg gjorde også det. Da fikk jeg tidligere termindato (3 dager). Som jeg antar betyr at man da er et par dager «lenger» på vei sammenlignet med om det ikke var ivf/vanlig kalkulator![]()
Ja, heiEr det flere ivfsvangerskap her?![]()

HeiheiJa, hei![]()