Fikk i 2013 ei perfekt lita jente på forsøk nr 2. første fryseforsøk.
mye har skjedd siden da….
Kort fortalt, ny mann - nytt ønske om flere barn.
Må jeg igjen gå via fastlege, henvisning til gynekolog lokalt, som deretter sender henvisning til Porsgrunn?
eller er det kanskje mulig å kontakte porsgrunn direkte, legge frem historien, og kanskje få direkte time til samtale/utredning?
tenker det vil korte ned ventetiden endel.
Du må nok ha ny utredning og henvisning. Anbefaler deg å gjøre dette privat dersom dere har mulighet, det koster vel ca 3000,- for utredning av både mann og kvinne. De kan henvise videre til Porsgrunn :happy:

Lykke til!
 
Dersom du har påvist kvinnelig infertilitet så tror jeg fastlege kan henvise dere direkte til Porsgrunn med en gang. :)
 
Du må nok ha ny utredning og henvisning. Anbefaler deg å gjøre dette privat dersom dere har mulighet, det koster vel ca 3000,- for utredning av både mann og kvinne. De kan henvise videre til Porsgrunn :happy:

Lykke til!
Supert, tusen takk for svar
 
Dersom du har påvist kvinnelig infertilitet så tror jeg fastlege kan henvise dere direkte til Porsgrunn med en gang. :)

Har ikke fått påvist noe, og har blitt gravid selv med ny mann, men har hatt en kjemisk graviditet, og forrige mnd en MA. Men skal ringe min private gynekolog, så sparer vi nok masse ventetid.
 
Back
Topp